Witam serdecznie !!!

wtorek, 27 lutego 2024

Haftowane pisanki - proste wzory dla dzieci

 Kolejne proste pisanki - wzorki dla dzieci chcących poznać haft krzyżykowych podczas warsztatów w Ustroniu. Wykorzystałam wykrojniki, jednak xxxxx są bardzo duże.

Haftowałam 3 nitkami muliny, wykorzystując różne resztki.
Wykorzystałam 3 różne zestawy wykrojników i resztki różnych kartonów.  Muszę narysować różne wzory haftów, bo może znajdą się chętne dzieci do tekiej zabawy, jak nie w Ustroniu to podczas Jarmarku Wielkanocnego w Chorzowie.
Na odwrocie przykleiłam napis Alleluja, ale mogą być życzenia lub dedykacja.
Pozdrawiam serdecznie w te piękne wiosenne dni!

2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe. Mój 9cio latek od czasu do czasu siada ze mną i trochę wyszywa, tylko mam problem z łatwym wzorem, a te wykrojnikowe jajeczka na pewno zainteresują dzieci.

    OdpowiedzUsuń