Witam serdecznie !!!

środa, 13 marca 2024

Poduszka z kotem.

 Już trochę czasu minęło od skończenia mojej pierwszej w tym roku poduszki z haftem.

Zgłosiłam się do zabawy w grupie "Samplerowni", w której należało wyhaftować i oprawić dwie prace z kotem w roli głównej.

Pierwszy obrazek pokazałam tutaj, teraz pora na drugą pracę.

Wyhaftowałam kota korzystając z darmowego wzoru MTSA. Mam książkę projektantki z kotami, ale gdzieś mi się schowała, gdy była potrzebna :(

Przedstawiam dwa koty - haftowany i żywy Didimo, mieszka z rodziną mojej córki :)

Najpierw haft "Un chat et un tuteur" Marie-Therese Saint Aubin, czyli MTSA 
Haft wyjątkowo na kanwie z Hobby Studio - Rustico Ct 16, bardzo sztywna. Mulina czarna.
Ilość xxxxx 327, licząc dwa półkrzyżyki jako 1 x.
Następny krok to szycie poduszki :) - przeprosiłam się z maszyną do szycia :) 
Pikowałam po szwach tylko wokół czarnej ramki z obydwu stron.
Poduszkę pokazałam również w Ustroniu na wystawce prac podczas Warsztatów Twórczo Zakręconych.
Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze:

  1. Oba koty cudne - żywy i haftowany 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beata-Becia i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pamiętam wzory tej projektantki ,fajnie wykorzystałaś haft.Masz żywą kocią piękność !
    Pozdrawiam i już ślę świąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu za miłe słowa i życzenia. Kot mojej córki :)

      Usuń