Witam serdecznie !!!

piątek, 21 marca 2014

2014 ANG Stitch of the Month - Mary K. Campbell bransoletka "Spring Has Sprung "

Witam w przepięknym pierwszym dniu wiosny.


 Wreszcie rozpoczęłam tegoroczny projekt - wiosenną bransoletkę - bardzo nietypowo, na zielonej kanwie "14" DMC .
Wszystkie informacje można znaleźć na stronie ANG oraz polskie tłumaczeniu na stronie "Polski Needlepoint.
Wg projektantki należało zafarbować monokanwę wiosennymi farbami, dopiero potem haftować i ozdabiać bransoletkę.
Farbowaniem się bawić nie zamierzałam, beżowe i białe monokanwy mi jakoś nie pasowały.
Szukając czegoś w pudle z kanwami znalazłam wiosenną zieloną kanwę, usiadłam i wyhaftowałam brzegi :) Wykorzystałam dwa kolory kordonka nr 5 firmy MEZ - ciemniejszy 243 i jaśniejszy 720.
Miałam jeszcze 3 najjaśniejszy, ale musiałam wypruć - nie pasował do pozostałych. Dlatego drugi i trzeci rządek są wyhaftowane tym samym kolorem :)


 
Teraz muszę szybko posadzić kwiatki na mojej wiosennej grządce, tym bardziej, że te ogrodowe już przepięknie kwitną :)
 
Ps.:Lista "moich"tegorocznych technik rękodzieła:

1. Haft koralikowy na podkładzie
2. Tkanie igłą smyrneńską
3.  Haft krzyżykowy
4.  Szycie - patchworkowe poduszki, aż 5 sztuk !!!!! :):):)
5. Needlepoint
 
Pozdrawiam Was słonecznie  i życzę, żeby wiosna była, taka jak jej pierwszy dzień !!!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To ramka wiosennej grządki :)
      Pozdrawiam Elu słonecznie.

      Usuń
  2. i to będzie bransoletka? noooo takiej jeszcze nie widziałam wiec aż nie mogę się doczekać finału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projektantka pokazuje bransoletkę - bardzo odpustową, ale zobaczymy już za kilka dni - 1 kwietnia ostatnia lekcja. Potem inne
      W moim przypadku nie wiem Reniu, co będzie :):):) "Trochę" za szeroka by wyszła .... :)
      Ściskam Reniu mocno i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Szczęście jakoś mnie omija w tym roku :).

      Usuń
  4. Tereniu :)...........................wreszcie trafiłam do Ciebie. Nie wiedziałam że prowadzisz bloga. Dobrze wiedzieć że coś robisz, mało ale ciągle :)
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłaś Beatko i ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  5. Już czekam z niecierpliwością na efekt końcowy - zapowiada się cudownie. Pozdiwiam te Twoje misterne hafty. P.S. śliczny kwiatuszek, pozdrwiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanya !!! Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.
      Musisz się w cierpliwość uzbroić :)
      Pozdrawiam słonecznie !!!

      Usuń
  6. Tereniu, niecierpliwie czekam na dalszy ciąg :) czy gdzieś w sieci jest foto jak ta bransoletka będzie ostatecznie wyglądać?
    Ściskam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osiu !!! Jak się cieszę, że się pokazałaś !!!!
      Na stronie http://polskineedlepoint.blogspot.com/ już jest kilka wersji jeszcze nie całkiem wykończonych.
      Ściskam bardzo mocno, po naszemu :):):) do uduszenia.

      Usuń