Witam serdecznie !!!

niedziela, 1 lutego 2015

Wiosenne prace Bartusia

Witam serdecznie !!!

Będę na pewnym kiermaszu prowadziła "warsztaty" haftu matematycznego głównie  dla dzieci i wczoraj przeprowadziłam pierwszą "próbę". Uczyłam mojego wnuka Bartusia ( 7 lat ), za tydzień powtórka z rozrywki z jego bratem bliźniakiem - Kacperkiem.
Bartek dostał wzór i sam sobie podziurkował idealnie tekturkę, a następnie wybrał cieniowane nitki i wyszył. Mogę więc uczyć dzieci, które nie boją się igły :)

 
Motylek został później naklejony na zieloną kartkę - zdjęcia brak.
 

Druga praca Bartka to kwiatowa kula, podobną z niebieskimi kwiatkami robił chyba dwa tygodnie temu, ale również nie zrobiłam zdjęcia.

 
W następny weekend będziemy pracować z Kacperkiem. Chłopcy mają zajęte ferie, tylko weekendy wolne.
 
Życzę Wam słonecznego, spokojnego tygodnia i pozdrawiam cieplutko.

19 komentarzy:

  1. Zdolne chłopaki . Kula jest rewelacyjna , zaczaruje wiosnę a motylek , aż chęci nabrałam , żeby samej popróbować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię haft matematyczny, tylko zagrzebałam się w inne robótki. Na wszystko czasu nie starcza. Bardzo prosty, ale efektowny wzorek.
      Ściskam Elu !!!

      Usuń
  2. Tereniu rewelacja !!!
    Zdolne łapeczki :)) muszę pomyśleć o mojej wnusi
    a od bukietu nie mogłam oderwać oczu :)
    podglądałam jak został zrobiony ;)
    Udanego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kule kwiatowe i pisanki chłopcy od lat kleją. W pokazanej dół jest z cekinami, bo kwiatków mało.
      Były też takie z wycinanych ozdobnymi dziurkaczami kwiatków.
      Pozdrawiam Elu.

      Usuń
  3. Śliczne prace - brawa dla Bartka :)) - zdolnego masz wnuka Tereniu (nawet wiem po kim te plastyczne zdolności odziedziczył :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamę ma bardzo zdolną i pracowitą :)
      Pozdrawiam Elu.

      Usuń
    2. O babci nie wspominając :))

      Usuń
    3. No popatrz :):):) o babci zapomniałam :):):)

      Usuń
  4. Bardzo fajny motylek, zdolnego masz wnuka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę jaki zdolny chłopiec, talent pewnie ma po mamusi i po babci:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś brat bliźniak haftował serce, jutro pewnie pokażę Kacperkowe walentynkowe prace :)
      Ważne, że jeszcze im się chce.
      Pozdrawiam Kasiu.

      Usuń
  6. No no no cóż za młode talenty nam rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To tylko potwierdza moją teorię, że haft matematyczny jest dziecinnie prosty. Moja siostrzenica, gdy miała pięć lat wyhaftowała tę oto rybkę http://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/2014/05/rybeczka-juleczki.html przeznaczoną dla dzieci od lat ośmiu.

    OdpowiedzUsuń