Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 9 maja 2016

Kilka zakładek

Witam !!!

Zapisałam się do zabawy na blogu Hafciarki -  "Od zakładki do książek".


W ostatnim momencie pokazuję kilka zakładek metalowych z kwiatkami i jedną z ptasią klatką.
Gdzieś zapodziałam moje hafty z polnymi kwiatami przeznaczonymi na zakładki, ale i tak nie miałam czasu na ich dokończenie.



Zdjęcie pojedyncze zrobione przed chwilą, ponieważ popołudnie spędziłam u dentysty. Po wizycie przespałam kilka godzin.

Niedługo pokażę moje ostatnie hafty.

Pozdrawiam serdecznie !!!

12 komentarzy:

  1. Cudne zakladki:) czytanie z takimi to czysta przyjemność :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki Tereniu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zakładki. Dentysty nie zazdroszczę, ale i ja muszę się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek ciąg dalszy, a ja z dentalfobią żyję....
      Cieszę się, że Ci się podobają zakładki :)

      Usuń
  4. ptasia klatka jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  5. Bardzo przyjemne zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu! Dentysta! Brrrrr! Następna wizyta niech będzie tylko kontrolna.
    A zakładki fajne. Zastanawiam się tylko, czy bym takich używała, czy bardziej gubiła. Bo ja wszystkie zakładki gubię. A może taką łatwiej byłoby utrzymać niezagubioną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie kontrolna........ a fobia działa.
      Ja nie gubię zakładek; zaginęły dwa półprodukty - hafty na taśmie ( nie powinnam sprzątać robótkowego bałaganu na chwilę przed wejściem gości).
      Ściskam mocno Aniu <3

      Usuń