Witam serdecznie !!!

wtorek, 9 sierpnia 2016

Sal "Od zakładki do książki" etap IV

 Witam serdecznie !!!

Nie wiem kiedy minął kolejny miesiąc i kolejny etap zakładkowej zabawy u Hafciarki.


Zakładki metalowe z sową robiłam często. ostatnio mam nowe przygotowane na prezent dla zaprzyjaźnionej rodziny.



 Mała metalowa zakładka jest moja i już się solidnie napracowała :)




Jedyna zakładka z tkaniny powstała bardzo szybko dzięki wykorzystaniu termofolii Prawa strona to tkanina z sówkami, a z tyłu tkanina, którą dostałam od Kiboko za poprawną odpowiedź w zabawie na FB.

Przy okazji pokażę tu dwie tkaniny, które przysłała mi Kiboko - dziękuję jeszcze raz.

Wracam jednak do tematu - teraz zupełnie inne zakładki dla moich wnuków, w sam raz odpowiednie na nadchodzące zimne i mokre dni  :) 


 Takie piękne zakładki do kolorowania znalazłam tutaj.  Znalazłąm również inne wzory, ale zabrakło czasu na ich wykończenie.


Tył kolorowy - wykorzystałam ozdobne kartony kupowane w Lidlu :)


Takie ładne zakładki  z cytatami, co prawda, angielskimi, ale chłopcy spotkali się już z językiem angielskim w przedszkolu :)


Wspaniałe lato do kolorowania - na pewno chłopcy ucieszą się z takich kolorowanek :)


Jeszcze jedna zakładka - może być i letnia :) Haft na plastyku z zestawu firmy KOKARDKA , pokazałam  gotową tutaj
 Na blogu Hafciarki został podany już temat kolejnego etapu - SZKOŁA i nadal LATO.

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam pięknych dni, mimo nieciekawej prognozy pogody. 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zakładki, te do malowania są świetne:-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolino <3 Mnie też się bardzo podobają "kolorowanki".

      Usuń
  2. Zakładki do kolorowania - tego jeszcze nie widziałam. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że znowu coś nowego znalazłam. Chociaż nowe nie są takie kolorowanki.
      Pozdrawiam cieplutko, bo za oknem listopad.

      Usuń
  3. Śliczne zakładki, dla każdego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Szarlotko i pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  4. Fajne zakładeczki i bardzo pomysłowa wersja do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu <3 Kolorowanki wszystkim się podobają :)

      Usuń