Witam serdecznie !!!

środa, 19 czerwca 2013

Kwadrat z sówką

Pokazuję ostatnio ciągle prace moich koleżanek i córki, pora by coś swojego Wam zaprezentować.
Haftowałam w "ukryciu" kwadracik przeznaczony na kołderkę dla wnuka naszej kołderkowej koleżanki.
Tradycją na kołderkowym forum jest przygotowywanie przez grupę spiskową prezentów z różnych okazji  dla zasłużonych cioteczek . Czasami z okazji urodzin, narodzin dziecka, "dziękczynne" za wieloletnią działalność na Forum lub , jak w tym ostatnim przypadku z okazji urodzenia wnuka.

Wybrałyśmy 4 wzory z leśnej serii zwierzątek DMC, ja haftowałam sówkę. Koleżanki - borsuka, liska i myszkę.


Haft wykonany na kanwie  "14"  DMC  i muliną również DMC wg klucza.

Kołderka została uszyta podczas dwudniowego spotkania naszej grupy spiskowej w Ustroniu.
Tutaj moja sówka oprawiona w niebieską rameczkę


Końcowy etap - wypikowana kanapka.


Ostatnie zdjęcie fragmentu gotowej kołderki


Wzruszona Kornelia prezentuje kołderkę  podczas ostatniego spotkania w MDK w Świętochłowicach.



Na koniec "wszywka" z uczestniczkami spisku; ostatnie dwa zdjęcia wykonała Sanna


                             Słoneczne pozdrowienia dla wszystkich Obserwatorów i Gości !!!

12 komentarzy:

  1. Cudna ta sówka, a cała kołderka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo !!! Mam bardzo zdolne koleżanki :)

      Usuń
  2. Sówka super, a ja nic o spisku nie wiedziałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu !!! To był błyskawiczny spisek, organizowała Grażka. Ja nie miałam tym razem czasu na pisanie do Was. Jakoś udało się tak szybko skończyć. Będą następne, na pewno o Tobie pomyślę; pewnie dopiero po wakacjach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. takie spiski są super!!! a sówka jest po prostu taka słodka, że ja nie mogę się napatrzeć na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy ją zobaczyłam na wystawie w Katowicach była w planach, ale na pewno drugiej dla siebie nie zrobię. Dało mi maleństwo popalić :):):)

      Usuń
  4. Tereniu, piękna ta sówka no i sama inicjatywa jest bardzo ciekawa :) Z niecierpliwością czekam na każdy wpis, chociaż nie każdy komentuję ale wszystko co robisz takie ładne jest i dopracowane :)
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiko za miłe słowa i wracam do mojego zaległego znowu needlepointa - w maju utknęłam. Ja w ogóle mało gdzie zaglądam. Po pracy zasypiam z książką .....
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  5. Urocza jest ta sówka :)
    Moi dziadkowie tak się nazywali, więc mam specjalny sentyment do tych ptaszynek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za wizytę.
      Na mojej drugiej stronie znajdziesz mnóstwo linków do kursów, wzorów i szablonów m.in. z sowami :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. witam , cudowna sówka , bardzo dopracowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję El za wizytę i przemiłe słowa.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń