Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 30 września 2013

2013 Stitch of the Month - Four-Way Florentine - wrzesień

Kolejny etap - wrześniowy, nie tylko zakończyłam, ale i pokazuję  w terminie :)
Oryginalny 9 etap szkółki można zobaczyć tutaj , natomiast polskie tłumaczenie znajduje się na blogu "Polski Needlepoint"

 
Do wrześniowego etapu wykorzystałam kordonek 5 MEZ nr 46 zgodnie z moją paletą kolorów oraz złotą nitkę Metalux. Najwyraźniej mam coś z obiektywem, mam nadzieję, że to tylko zanieczyszczenie - zauważyłam rozmyty fragment zdjęcia.
 

Jeszcze dwa inne ujęcia haftu


 
 U mnie na balkonie dalej kwitną kwiatki i mam nadzieję, że ominą nas przymrozki....

 
Wrzos też się pojawił , bo cóż on biedny może, że jest związany z jesienią.
Może to dzięki niemu jesień jest odrobinę przyjemniejsza.....
 
 
 Pozdrawiam słonecznie w ten zimny wrześniowy dzień !!!

4 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam kunszt , jaki posiadaja hafciarki . Mnie nie dalo byc az tak zdolna i nie potrafie tego . A moze jestem zbyt malo cierpliwa - sama nie wiem. Ale Tobie to wychodzi znakomicie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu !!! Na pewno świetnie byś sobie poradziła :)
      Ja akurat byłam u Ciebie i zapomniałam przesłać serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  2. jejku czarna magia :) jakiej wielkości jest haft?
    wrzos jest pięknego koloru, taki chyba inny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś !!! Mój haft na tkaninie do hardangera ma 20 x 20 cm, nie wiem jaki byłby na monokanwie. Każdy ścieg jest dokładnie rozrysowany na schemacie :)
      Wrzos w kolorze bordo, dlatego kupiłam :)
      Pozdrawiam cieplutko !!!

      Usuń