Witam serdecznie !!!

czwartek, 26 września 2013

"Latawce"...... i wiatr znad morza

Miałam w szafie ok 5 m tkaniny bawełnianej szer. 1.60 m, we właściwym kolorze (jak dla mnie kolorze :) ) kupionej na A... chyba w ubiegłym roku.

 
Natomiast w garażu stała, zrobiona przez męża, pierwsza drabinka naszych wnuków , którą trzeba było wymienić po kilku latach na mocniejszą. Z drabinki korzystali bardzo wcześnie, gdy tylko zaczynali się dźwigać, a później wstawać. To tak na marginesie :):)
 
 
Przed wyjazdem nad morze wspólnie z rodziną córki udało mi się wykorzystać materiał oraz większość szczebelków z nieużywanej już drabinki. Uszyłam parawan plażowy o długości 8 m i wysokości 0,75 m, z pokrowcem  i dwoma paskami ściągającymi zapinanymi na rzep.
Do kompletu z reszty materiału uszyłam prostą torbę z poszerzanymi bokami, bez podszewki .
Starczyło jeszcze tylko na małą kieszonkę w środku torby oraz dwa paski do których można przypiąć klucz i mały portfelik z monetami. Koc, ręczniki, książka, robótka, napój zmieściły się w torbie bez problemu.
 
Miejsca nie zyskałam w mieszkaniu - teraz musiałam parawan gdzieś schować, zamiast kuponu tkaniny.





 
Tutaj parawan na właściwym miejscu - plaża w Dębkach 30 sierpnia, czyli już spokojnie bez tłumów

 
A lato piękne było tego roku....         K.I. Gałczyński

22 komentarze:

  1. świetny zestaw! jak byłam mała moja mama taki uszyła;) kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny komplet stworzyłaś,na plaży prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja co prawda nie plażowa jestem, ale uważam że parawan na plaży to produkt pierwszej potrzeby :) śliczny jest i kolor idealny na plażę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo !!! Zwykle parawany bywają na wyposażeniu wynajmowanych pokoi, ale w nieciekawym stanie.
    Ten nasz był widoczny i trafiałam do "rodzinnego" gniazdka bez problemu :):)
    Ja na plaży to mogę w koszu lub pod parasolem posiedzieć z robótką, książką i popilnować "dobytku". Absolutnie nie jestem plażowa, mogę pospacerować brzegiem po ubitym piasku, ale leżeć nie potrafię ani 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja to kocham plażę i w tym Twoim parawanie się zakochałam normalnie :) a do tego jeszcze taka pyszna torba mmmm... i w dodatku w Twoim ukochanym kolorze. oj Terenia :) a podobno nie umiesz szyć ale to tak jak ja więc rozumiem :)
    ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu !!!
      Ja to tylko tak "krzywo na prosto" szyję, torba - najprostsza siata. Takiej z podszewką nawet bym nie próbowała, a o zamku w torbie nawet nie marzę. ..............

      Usuń
  6. ALe świetny!!! Ty to masz głowę pełną pomysłów i zdolne ręce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo jesteś miła.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękny parawan uszyłaś Tereniu i we właściwym kolorze :)) (dla mnie również właściwym)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Parawan extra klasa!!! i jak pieknie sie prezentował! i cały dodatkow rynsztunek też- super sparwa.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw . Ja zawsze zapomiman a potem pozyczam . Ale w tym roku to juz sie dobrze przygotuje i uszyje swoj - jako i Ty uszylas :-) . Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny parawan i torbę uszyłaś ! Super wyglądał na plaży ! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała z Ciebie Czarodziejka

    OdpowiedzUsuń
  12. Parawan prezentuje się świetnie. jesteś niesamowicie pomysłową osóbką :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ktoś mi tu mówił, że Ty z tych nie szyjących....hahaha....koń by się uśmiał i to całkiem porządnie :-)))

    Wszystko takie piękne kolorowe, przydatne i z recyklingu. Brawo TERENIU!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo, jesteście przemiłe !!! Piękny materiał sam się broni. Pomysł nie nowy, ale z potrzeby chwili. Rok wcześniej korzystaliśmy z opadającego na kijkach, podartego parawanu będącego na wyposażeniu pokoju.
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny, takie komentarze podnoszą na duchu....
    Muszę się jakoś pozbierać i zabrać do pracy ....
    Grażynko !!! Jolcia kazałaby pruć (ten zaklejony)
    Ściskam Was mocno i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny zestaw wyczarowałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Eluniu i Danielo za wizytę i miłe słowa. Rosnę ...:):) Od razu chęć do robótek wraca po tylu przemiłych komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny parawan,wesołe kolorki i torba do kompletu,to prawdziwie letni ekwipunek nad morzem.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo Danusiu i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń