Witam serdecznie !!!

niedziela, 25 września 2016

" Feuilles d’ananas" Susan Hoekstra - etap 7

Witam serdecznie !!!

U mnie ostatnio tylko zaległości, dziś lipcowy etap projektu ANG 2016. O projekcie można poczytać na stronie ANG oraz na stronie Polski Needlepoint. Natomiast lipcowy etap jest pokazany  jest tutaj,
 a tutaj jest polskie tłumaczenie, za które serdecznie dziękuję koleżankom.
Poprzedni post jest tutaj, tam są również linki do poprzednich tematów związanych z "Ananasem", jak na blogu nazywamy projekt Susan Hoekstry.


Po 7 miesiącach tak wygląda moja zabawa z kolorem czerwonym :) 




Lipcowy ścieg Stitch Triangle haftowałam 4 nitkami DMC Rayon nr S321, o ton jaśniejszą  od muliny wykorzystanej w kwietniu.


  Na zdjęcia również moja gloksynia kwitnąca prawie bez przerwy, natomiast różowa zrobiła sobie dłuższą przerwę. Muszę ją zabrać z balkonu, bo u nas noce bardzo zimne.
Wracam do sierpniowego odcinka .........

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam słonecznego nadchodzącego tygodnia.


24 komentarze:

  1. ale się napracowałaś,super praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec nie był najgorszy, teraz dziubię i dziubię sierpniowy fragment i końca nie widać.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino ! To zasługa projektantki, ja tylko taką paletę czerwonych odcieni dobrałam, która rzuca się w oczy :)

      Usuń
  3. dla mnie niesamowity haft, nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go skończonego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec roku zbliża się w zastraszającym tempie :( czyli również i koniec tegorocznego projektu :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niebieski też wspaniały, widuję na zagranicznym blogu :)
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Coraz piękniej się Twój ananas czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Jednak coraz jaśniejsze odcienie teraz są używane :)

      Usuń
    2. Jasne, ciemne, ważne, że czerwone.

      Usuń
    3. Masz rację :) dla mnie na pewno ważne

      Usuń
  6. Cudna czerwień, już coraz bliżej końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i coraz więcej dziubania :) Akurat męczę sierpień i końca nie widać:)

      Usuń
  7. Z każdą Twoją odsłona Tereniu zakochuję się w tej technice coraz bardziej :)
    Coraz bardziej klaruje się też moje postanowienie na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo mało nas ostatnio :) Tylko ciekawe, jaki projekt będzie. Nie ważne, mam mnóstwo wzorów z poprzednich lat do haftowania :)

      Usuń
  8. śliczne Tereniu, przypominają mi te wzory moje szkice ze szkolnych lat <3

    OdpowiedzUsuń