Witam serdecznie !!!

piątek, 9 września 2016

SAL "Od zakładki do książki" etap V

Witam serdecznie !!!

Dziś znowu "kilka" zakładek  na tematy podane przez Hafciarkę, czyli Szkoła, Staw i ostatni raz ( to jest straszne) Lato. Co prawda metalowych powstało ostatnio znacznie wiecej, pokażę jednak tylko niektóre.

Staw kojarzy mi się z trzcinami i ważkami, rechocące żabki ( ale nie zdążyłam zrobić, mimo, że mam piękną tkaninę z żabkami.


  Lato jeszcze trwa, kwitną róże, latają motylki. Wspominamy również wakacyjne wyjazdy m.in nad morze :)


Mimo wspaniałej pogody dzieci chodzą do szkoły i dla nich kolejne zakładki do kolorowania :) 





Zrobiłam również metalowe zakładki z sówkami, ale aparat fotograficzny  chyba zdjęcia zjadł.... może się odnajdą. Jak nie to muszę zrobić nowe zdjęcia, nie tylko sówkom, ale również innym :)

Bardzo pracowitej Hafciarce  dziękuję za zabawę, a Wam polecam jej blog i piękne prace tam pokazywane.

Jutro będziemy na Festynie Rodzinnym organizowanym przez In-ny Dom Kultury, mam nadzieję, ze pogoda dopisze.



Słonecznego weekendu Wam życzę !!!

24 komentarze:

  1. Śliczne zakładki. Fantastyczne te do kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! Już dawno zwróciłam uwagę na zakładki do kolorowania :) W internecie jest dużo stron z darmowymi kolorowankami.

      Usuń
  2. Wspaniałe zakładki:-) Miłej zabawy na festynie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Pogoda wspaniała, więc i zabawa może być dobra.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają twoje zakładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę, że Ci się podobają moje zakładki. Miało być więcej innych, ale niestety czas jest nieubłagany.

      Usuń
  4. Czekaj, czekaj, dobrze rozumiem? Że w te okrągłe ze szkłem sama "obrazki" wkładasz? Mam nadzieję, że festyn był udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też wkładam, ale te były gotowe. Ja tylko do ramki wkleiłam. Przeźroczystych kaboszonów mi zabrakło na inne obrazki, a te które mam nie pasują do ramek. Mogę też bez kaboszonów tzw płynnym szkłem zalać wklejony obrazek do ramki. Tylko czasu brakło....
      Pogoda dopisała, ale tak jak wszędzie - ludzie pieniędzy nie mają. Dzieci się śmietnie bawiły w towarzystwie tegorocznych kolonistów oraz uczestników warsztatów organizowanych przez In-ny Dom Kultury.

      Usuń
    2. Tak się właśnie zastanawiałam, czy to gotowce, czy sama robisz - dzięki za odpowiedź :-) Dobrze, że chociaż dzieciaki z festynu zadowolone.

      Usuń
    3. W końcu to głównie dla dzieci był zorganizowany festyn, na którym pokazano organizowane w In-nym Domu Kultury warsztaty. Chociaż dorośli też tam dla siebie znajdą fajne zajęcia.
      Kiedyś pokażę wisiorki samodzielnie zrobione :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wysyp nie pokazany:) to tylko kilka ostatnio zrobionych. :)

      Usuń
  6. Wszystko cudnie wpasowałas do tematu, mi staw kojarzy się z dzicinstwem. Z bratem chodziliśmy się w nim pluskać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie próbowano w podstawówce nauczyć pływać wyrzucając na głęboką wodę, do dziś uraz pozostał i pod kolana wody mi wystarczy. Bardzo lubiłam natomiast spacery wokół stawów, a było ich mnóstwo w moich rodzinnych stronach - prężne gospodarstwo rybne działało.

      Usuń
  7. dla mnie ta aniołkowa naj,naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołkowych mam dużo, ale tu na zdjeciach nie widzę Elu :)

      Usuń
  8. Tereniu zakładki prześliczne - dziękuję za pomysł na kolorowankowe zakładki bo czekają nas kolejne urodzinki i to podwójne więc na prezent będą jak znalazł :-)

    te białe kwiatki to floksy tak? dobrze pamiętam? pięknie pachną - mmmm... aż tu czuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu <3 Zakładki do kolorowania świetne :) w poprzednim zakładkowym poście z sierpnia też są. To rzeczywiście floksy - kwitną drugi raz i pachną pięknie.
      Ściskam mocno.

      Usuń
  9. Super kolekcja :) Również życzę miłego weekendu! :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za zaproszenie. U nas weekend zapowiada się mokro i ponuro. Oby lato jeszcze wróciło.
      Ściskam mocno Alicjo <3

      Usuń
  10. Świetny pomysł z tymi zakładkami do kolorowania, a zakładki z ważkami są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Weroniko i pozdrawiam ciepło.

      Usuń