Witam serdecznie !!!

wtorek, 11 października 2016

" Feuilles d’ananas" Susan Hoekstra - etap 9

Witam serdecznie !!!

Na poczatku października udało mi się nadrobić choć jedne załegłości - ukończyłam wrześniowy fragment projektu SOTM 2016 pokazany na stronie ANG. Tłumaczenie tradycyjnie na blogu Polski Needlepoint.
Niedawno pokazałam sierpniowy etap, wrześniowy nie wymagał tyle czasu, najgorzej będzie z "październikiem", mimo, że bardzo ładny :)



Zgodnie z moją paletą wrześniowy ścieg Nobuko haftowałam muliną DMC rayon S606 i od razu miałam problem - nitki w całym motku były postrzępione. Na szczęście miałam jeszcze dwa i te nie były tak zniszczone.


Wiatr mi porwał część pokazanych zniszczonych nitek, ale tak wyglądał cały motek - kupiony nie wiadomo gdzie i kiedy, bo powoli uzupełniałam całą kolekcję.


 Prosty ścieg, a ja oczywiście musiałam się pomylić i prułam cały jeden róg i to taki, w którym ścieg był prawidłowo skierowany do środka, ale wykonanie było fatalne. w drugim automatycznie zaczęłam haftować wg instrukcji ściegu i nitki są skierowane na zewnątrz, Tak zostawiłam kierując wszystkie nitki na zewnątrz. Mam więc pierwszą zmianę projektu :) 



Ślady ołówka można wygumować, ale nawet jeżeli zostaną będą niewidoczne pod kolejnymi ściegami. Ołówka używam miękkiego. 


 Tak wygląda ścieg Nobuko z bliska :)


 Serdecznie i ciepło witam nowe Obserwatorki, koleżanki z grupy FB Biżuteria koralikowa !!!

Życzę Wam ciepłej i kolorowej jesieni !!!

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino !!! Ty już masz październikowe ściegi gotowe, a ja nawet nie wydrukowałam.

      Usuń
  2. Piękny!! Widziałam już ten wzór, ale Twoje czerwienie najbardziej mi się podobają ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Meri za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :) Energetycznie u mnie ostatnio.

      Usuń
  4. To jest dla mnie niesamowite, jak przy pomocy muliny można stworzyć coś tak cudownego! Rewelacja i powodzenia przy dalszych częściach projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za tak miły komentarz. Zasługa projektantki, ja tylko dobrałam kolory kordonków oraz mulin satynowych i wykonuję haft wg instrukcji :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna praca. Widać ogrom pracy jaki w nią włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero mnie czeka mnóstwo pracy z październikowym etapem.

      Usuń
  6. Jest prucie, jest zabawa ;-) Nawet nie wiedziałam, że jest tyle różnych ściegów w hafcie. Trzymam kciuki za etap październikowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to na "kołderkach" ukuto przed laty hasło - bez prucia się nie liczy.
      W każdym miesiącu jest co najmniej jeden nowy ścieg :)
      Jeszcze nie rozpoczęłam "października" :(

      Usuń