Witam serdecznie !!!

piątek, 28 października 2016

Needlepoint'owe ściegi

Witam serdecznie !!!

Planów miałam mnóstwo, ale jak zawsze życie je ciągle weryfikuje.
Miały być kolejne zawieszki wykonane różnymi ściegami, ale oczy domagają się wypoczynku.
Dlatego zamiast świątecznych kartek i dekoracji mam w domu wielki bałagan. Nie mogąc haftować ani tym bardziej bawić się koralikami zabrałam się za "sprzątanie" moich przydasiów. Z wielkim żalem rozstałam się już z większością zabytkowych mulin, zostawiłam DMC, Anchor i MEZ. Dzięki temu mam pieniądze na uzupełnienie kolekcji. Rozstaję się także z polskimi gazetami hafciarskimi, ale w to miejsce przybywają gazety zagraniczne. Zaczęłam również porządkować pawlacze i szafy zapchane tkaninami. Jak to przy porządkach bywa, najpierw jest potworny bałagan, a potem wszystkiego nie można upchać z powrotem.
Musiałam się poużalać, ale już wracam do tematu :)


W związku z Warsztatami Twórczo Zakręconymi przygotowałam  mały, ale bogaty wzornik needlepointowych ściegów - doliczyłam się 15, ale mogłam się pomylić. Oprawa tymczasowa, bo nie znalazłam szybko innej. Poza tym kolejne ściegi miały być z obu boków i całość w kształcie kwadratu. Nie udało się .....
Haftowałam kordonkami nr 5 firmy Anchor i złotą nitką Guttermanna, dodałam też  kilka koralików TOHO Round 11 Permanent Finish - Galvanized Starlight.
W centrum Amadeus Stitchn na pewno zaproponuję tę gwiazdę na świąteczne dekoracje,








Kiedyś jeszcze wrócę do poszczególnych ściegów, a dziś jeszcze tylko zaproszenie do Ustronia - są jeszcze wolne miejsca na ponad 100 warsztatach. Zamawiać można na stronie Twórczo Zakręceni.



 Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego weekendu 

15 komentarzy:

  1. Świetny projekt :) o Ustroniu myślałam... tylko daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ula <3 Myśl o Ustroniu, bo to piękne miasteczko, a na warsztaty ludzie z całego kraju i nawet zza granicy przyjeżdżają.

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo Małgorzato <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie czarna magia :), ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu i zapraszam na warsztaty do Ustronia

      Usuń
  4. Coś niesamowitego! Efekt jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Efekt piorunujący!! Powala na kolana ta praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :) Aż tak bardzo !!! W takim razie dumna z siebie jestem bardzo :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. W sumie to taki samplerek stworzyłaś. Uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! Masz rację - sampler z kilkoma ściegami, już w innej ramce był pokazany w Ustroniu.

      Usuń