Witam serdecznie !!!

czwartek, 7 września 2017

Bransoletki dla dziewczynek

Witam serdecznie!

W ramach porządków w koralikowych przydasiach powstały bransoletki na gumce silikonowej dla małych księżniczek.
Wykorzystałam posiadane w domu perełki i różne koraliki o średnicy 6 mm.
 Księżniczki kochają różowe drobiazgi, dlatego najpierw powstały bransoletki z koralików kupionych ostatnio w Pasarcie - ciemniejsze to 6 mm różowe, neonowe SeaStar Satin; jasne, powlekane różowe pastelowe również 6 mm.

Nie wszystkie dziewczynki lubią różowy, więc inne kolory perełek również wykorzystałam :)
 Pozostałe perełki z mojej szuflady, tak samo wszystkie pozostałe dodatki metalowe i guma silikonowa. Większość z nich pochodzi z zakupów w Newcraft.  Średnica bransoletek 5 - 6 cm :)
Trochę drobiazgów ubyło z moich szuflad. Ciąg dalszy nastąpi <3
Na koniec jeszcze letni mieczyk, jutro ma wrócić lato - oby prognoza się sprawdziła :)

Miłego, ciepłego weekendu Wam i sobie życzę!!!

25 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ,małe księżniczki będą miały trudny wybór!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki, a kolorki wspaniałe:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie słowa :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam Karolino <3

      Usuń
  3. Śliczne te małe bransoletki :)
    I prognozy się sprawdziły - od rana świeci słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To słonko bardzo mi do szczęścia potrzebne na weekend - kiermasze i pikniki osiedlowe się szykuję. No i mnie wreszcie może ciepło będzie :)
      Dziękuję Violka i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może innym też się spodobają :)

      Usuń
  5. Ale śliczne :-) A rozmiar w sam raz na moje drobne nadgarstki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że dziewczynki będą zadowolone :)
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne sa te bransoletki, napewno będą się podobac małym księżniczkom.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  8. bardzo eleganckie dla małej strojnisi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, dla mam podobne. Tym razem nie tworzyłam par dla mamy i córki; "sprzątałam" tylko 6 mm koraliki. Może kiedyś dorobię komplety.

      Usuń
  9. Bardzo urocze i przyjemne dla oka bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Małgorzato. Na razie trzy cieszą nowe właścicielki :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magda za odwiedziny i miłe słowa <3

      Usuń
  12. O wow, mega bransoletki! Najpiękniesze te jasno różowe, i żółte, i żółto turkusowe, wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiadomo, że księżniczki lubią róż :)

      Usuń