Witam serdecznie !!!

środa, 13 września 2017

Czerwone margaretki - haft matematyczny

Witam serdecznie!
Dziś znowu z kartką urodzinową przychodzę :) Tym razem haft wg darmowego wzoru "Daisies" ze strony Card inspirations.
Haftowałam czerwoną nitką do szycia oraz cieniowaną zieloną muliną na papierze wizytówkowym Elfenbens ze strukturą skóry.
Za napis dziękuję Project Gallias - link do strony również na prawej listwie bocznej <3 
Biała baza kartki pochodzi ze sklepu Scrap.com.pl, papier kolorowy z bloku "Sen motyla", jak zawsze z Galerii Papieru    Papier czerwony oraz wstążka z moich zapasów :)

Wspomnienie letnich, gorących dni - pachnące floksy. Niech kwitną, jak najdłużej.

Ps. Na stronie  Twórczo Zakręconych jest już harmonogram warsztatów w Ustroniu. Dużo, aż trudno wybrać :) Zapisy od 18 września godz 18,00.
Wszystkie aktualne informacje można znaleźć na FB - Warsztaty Twórczo Zakręcone

Ps.2  W kalendarzu imprez w Ustroniu notka o naszych warsztatach Ustroń

Pozdrawiam ciepło, bo za oknem paskudnie wieje, mokro i zimno.

19 komentarzy:

  1. Śliczna jest :-) U mnie ten wzór jeszcze czeka na swój czas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już wcześniej haftowałam ten wzór i dostałam kartkę urodzinową od Eluni kilka lat temu. Oczywiście wszystkie kartki robione dla mnie zachowuję :)

      Usuń
  2. karteczka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło czytać takie komentarze <3 Dziękuję bardzo Dorota <3 Jeszcze muszę przygotować kilka ze świątecznymi wzorami, oj będę Was dalej nudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, piękna jest! :)
    ps. sama też się zapisałaś na jakieś warsztaty jako uczestnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak wybrałam na razie dwa warsztaty z biżuterią - dwie różne techniki szycia bransoletek oraz warsztaty z dekoracją pierników. Zapisy 18 od godz. 18. Jedno popołudnie na razie sobie zostawiam na spotkania i spacer po Ustroniu np z Sanną :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Jejku jaka piękna :) uwielbiam kolor czerwony :) i zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko czerwony, a zielony w naturze :) Lubię też kolory pastelowe i stary róż :)

      Usuń