Witam serdecznie !!!

wtorek, 19 grudnia 2017

Łapacze snów - kilka wisiorków

Witam ciepło!

Jakiś czas temu poskładałam kilka wisiorów z modnymi ostatnio łapaczami snów, tylko jakoś nie było czasu żeby je pokazać. Bazy metalowe, metalowe piórka, różne nośniki i różne kamienie do dekoracji.
 Wykorzystałam kulki z malowanych howlitów i marmuru, turkusu afrykańskiego, jaspisów, koralu, opalów, piasku pustyni itp.
Na koniec pokażę wisior, który przy okazji wykonał mój wnuk Kacper dla swojej mamy - lupki sam zakręcał :)
Do kompletu z tych samych perełek złożył bransoletkę - po weekendzie u mnie mama dostała od Kacperka nowy komplet biżuterii.
 To było dla mamy, natomiast do szkoły Kacper wyhaftował taki motyw na kartkę - zaproszenie na klasową wigilię dla pani Dyrektor :)
 Okazało się teraz, że nie mam zdjęcia gotowej kartki, ciekawe czy córka zrobiła .... Szkoda :( Wzór bezpłatny ze strony Stitching Cards.

Ostatnie dni przed Świętami, a ja postanowiłam haftować kolejny needleroll z SAL'u Olgi HDstitch. Wzór mam, ale materiały nie przygotowane. W czwartek powinnam mieć gotowy pierwszy etap, trzymajcie kciuki :)
Spokojnych i radosnych ostatnich dni Adwentu!!!



16 komentarzy:

  1. Brawa dla Kacpra :)) - taki komplecik sama chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie Tereniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za karteczkę (adres zaraz sobie zmienię.)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie mogłaś być w sobotę na spotkaniu, na pewno coś byś sobie wybrała. Przekażę Kacperkowi, bardzo się ucieszy. Cieszę się, że kartka dotarła, a mój stary adres nadal aktywny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam przedświątecznie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa - dziękuję bardzo Maga <3

      Usuń
  4. Piękne te wisiory :) A Kacper same cuda stworzył! Brawo dla niego!
    Ja jak się zapisywałam na sal u Olgi byłam przekonana, że mam czerwony materiał (len) po czym okazało się, że jednak nie... więc trochę modyfikuję kolorystykę wzoru. Trzymam kciuki, żeby CI się do jutra udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Kacperka :)
      Przed chwilką zaczęłam na lnie 30 lub 32 CT ( nie sprawdzałam), ciężko będzie...... Ile zrobię tyle pokażę :)
      Wracam do haftu

      Usuń
  5. Ależ mi się podobają te wisiory! Bardzo, bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne łapacze :), wnuk uzdolniony po Babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po mamie też zdolni obaj i lubią robótki :)

      Usuń