Witam serdecznie !!!

wtorek, 18 września 2018

Warsztaty Twórczo Zakręcone Ustroń 2018 - 18.09 o godz. 18 zapisy na warsztaty

Witam serdecznie!

Dopiero teraz mogę podać adres strony Warsztatów, na której dziś czyli 18.09.2018 o godz.18 rozpoczną się zapisy na warsztaty.
To strona główna http://www.tworczozakreceni.org/.
Po kliknięciu w obrazek na stronie główniej pokaże nam się menu.
O godz 18,00 będzie można otworzyć stronę z zapisami na warsztaty. Oj będzie się działo, gdy wszyscy zaczną Ustroń szturmować, serwery zwykle padają. Wtedy na spokojnie należy próbować na innych przeglądarkach. Ja będę próbowała się dostać m.in na kartonaż

Do tej pory, jak co roku wszystkie sprawy organizacyjne były poruszane na specjalnej grupie na FB Warsztaty Twórczo Zakręcone Ustroń. Nadal tam będzie najwięcej informacji organizacyjnych.
Ja z tego powodu m.in przed laty zarejestrowałam się na FB :)
Serdecznie zapraszam w imieniu Organizatorek i swoim własnym również :) 

Ps. Nadal są jeszcze wolne miejsca na niektóre warsztaty,  a jak znam życie to i podczas Zjazdu będzie się można dogadać z instruktorami. Ja na wybrany kartonaż się zapisałam :)  Z kim się spotkam w Ustroniu niedługo???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz