Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 11 listopada 2019

Świąteczne serca

Witam serdecznie!
U mnie kilka świątecznych serc powstało, ale ciąg dalszy dopiero nastąpi. Spotkania przedświąteczne i kiermasze zbliżają się w tempie błyskawicznym, więc trzeba się solidnie zabrać do pracy.
To mój ulubiony patchwork - bez igły :) Choć moje serca, tylko w dwie różne tkaniny ubrane.
 Druga strona :)
 Mam jeszcze dwa ubrane w tkaniny, ale niedokończone z powodu braku odpowiedniego sznurka lub taśmy. Muszę również kupić różne styropianowe kształty.
Wszystkie styropianowe serca mają ok 6,5 cm bez "ubrania". Tkaniny bawełniane pochodzą z "importu" z Czech, kupowane w Ostrawie, Fulneku lub podczas Warsztatów Twórczo Zakręconych w Ustroniu. W najbliższą sobotę wybieramy się znowu do Ostravy na "Kreativ podzim", więc znowu coś świątecznego na pewno wybiorę.
Na koniec moje aktualnie kwitnące storczyki:
Witam serdecznie i ściskam mocno Elenę, która jest moim nowym Obserwatorem <3 
 Życzę Wam miłego, ciepłego nowego tygodnia!

8 komentarzy:

  1. piękne ubranka im zgotowałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ładne mam szmatki do wyboru, więc korzystam :)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo elegancko ubrałaś te serduszka Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz już dość takich samych drobiazgów, choć czerwone są :)

      Usuń
  3. Urocze i takie kształtne te serduszka. Na pewno będą się cieszyć popularnością wśród kupujących na kiermaszach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź na spotkanie kołderkowe do Bytomia - tam będą. Na kiermaszu to raczej ozdoba, ludzie mało co kupują.

      Usuń
  4. Jakie śliczne maleństwa, na bank szybko na kiermaszu znikną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie, ale na kiermaszach w ogóle trudno cokolwiek sprzedać :)

      Usuń