Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 4 listopada 2019

Olga HDstitch SAL Needleroll "Halloween Bat" część 3

Wczoraj upłynął termin wysyłki zdjęć z gotową 3 częścią w SAL'owej zabawie u Olgi HDstitch. Zdjęcia przy sztucznym świetle wyszły fatalnie, więc dziś jeszcze raz je zrobiłam, żeby Wam pokazać moją wersję :)
 Kolejne etapy pokazałam:
1 etap
2 etap
Teraz końcówka - projektantka wybrała na górną i dolną ramkę ścieg nazywany "wafelkiem".Jak wykonać można zobaczyć tu Norwich-stitch czy Waffle-stitch Nie liczyłam ile nitek ma ścieg wybrany przez Olgę HDstitch, ale ""wafelki" są pięknym ściegiem i dziewczyny całe poduszki w  ten sposób wyszywają. Na warsztatach w Ustroniu też można było poćwiczyć te i inne needlepointowe ściegi.
Życzę pogodnego i ciepłego tygodnia!!! 

12 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje sie ten obrazek, załuje ze nie zapisałam sie na wzór, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeżeli masz konto na FB, to możesz zobaczyć tablicę Olgi HDstitch. Kolejny darmowy projekt może być w okresie świątecznym. Tylko Święta w Rosji później i z reguły zamiast gotować wigilijne potrawy, ja usiłuję wyhaftować kolejny etap "cukierka".
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Proszę bardzo, jak nie zaśpię, to będę pisała o zapowiadanym SAL' u Olgi :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe te paseczki.Różnorodność ściegów w needlepoincie jest duża.Ciekawe co Olga wymyśli na święta.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek Olga nie wymyśli, to będą noce nieprzespane w nasze Święta :) Paseczki fajne, powinnam ponazywać poszczególne ściegi ku pamięci. Teraz mam jednak problem z "wafelkami" na lnie, krzywe wychodzą - to nie sztywna monokanwa :(

      Usuń
  3. Cudeńko, ciekawe czy kolejny cukiereczek z tego powstanie :) Wspaniale to się prezentuje , podziwiam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pewnie będzie cukierek. Nie mam pomysłu innego na nietoperka. nie świętujemy Halloween.
      Pozdrawiam Violka.

      Usuń
    2. Ja też nie mam pomysłu, ale na razie odłoże do szuflady :) cukierki mam już trzy i chyba mi ich chwilowo starczy...

      Usuń
  4. Fajne kolory dobrałaś :) szczególnie podoba mi się cieniowana mulina

    OdpowiedzUsuń