Witam serdecznie !!!

środa, 30 października 2019

Olga HDstitch SAL Needleroll "Halloween Bat" część 2

Dziś miał minąć termin wysłania do Olgi HDstitch zdjęć wyhaftowanego II etapu jej nowego, darmowego projektu  Needleroll "Halloween Bat". Projektantka dała nam jeden dzień więcej na haftowanie kolorowych paseczków wokół latającej myszy, czyli nietoperza, którego pokazałam tutaj.
Tak się jednak złożyło, że wczoraj w nocy udało mi się wyszyć większość różnorodnych paseczków. Dziś dokończyłam. Czasochłonna ta zabawa bardzo, prucia też zaliczyłam mnóstwo; albo kolor nie pasował, albo schemat mało czytelny ( to już wina przede wszystkim mojej drukarki) albo ja nie myślałam... szczególnie ok 2 godz w nocy ( dopiero co to była godz.3)
Jednak wyjątkowo jestem dzień prędzej gotowa :)
 Haftowałam paseczki jedną nitką różnych mulin, które pokazałam na zdjęciu na lnie 30 ct. Jednak niektóre ściegi należało haftować dwoma nitkami, bo są prześwity.
 Cdn za kilka dni, gdy uda mi się wyhaftować kolejne paseczki.
Pozdrawiam ciepło! 


11 komentarzy:

  1. Piękny haft!,jestem urzeczona..juz załuję ze się nie zapisałam :), nie wiem czy wzór jest taki piękny czy Twoja praca ?:) nie potrafię się zdecydować :)), naprawdę wykonałaś kawał pięknej roboty, czekam na kolejny fragment.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Nie lubię halloween, ale na wzory Olgi mimo to się decyduję, bo piękne :) Ten mój haft idealny nie jest :)

      Usuń
    2. Ja nie widzę niedoskonalosci ale cudowne kolory i piękne ściągi.Czy kolorystykę dobierając sama czy była ustalona z góry?

      Usuń
    3. Dziękuję. Kolory podobne do tych wybranych przez Olgę, tylko ja często używam mulin wielokolorowych. Kolorystyka nigdy nie jest ustalona z góry, choć bywa, że wybieram podobne kolory :)
      Na zdjęciach jaśniejsze nieco te paski, niż oryginał.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :) mnie jeszcze tochę zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) muszę sobie jeszcze raz zobaczyć Twoje kolory.

      Usuń
  4. Oooo, a ja myślałam że najpierw powstaje tło, a potem nietoperek. Cudowna praca powstaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To taki sampler fajnych ściegów :)

      Usuń