Witam serdecznie !!!

sobota, 26 października 2019

Wygrana u Violi

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy na blogu Pasje Violi i zapomniałam, jak to mi się coraz częściej zdarza. Kiedy odwiedziłam kolejny raz blog Violi okazało się, że wygrałam piękną nagrodę - broszkę i mydełka.
Tydzień temu odebrałam nieawizowaną przesyłkę z poczty, dobrze, że Viola pilnowała <3 
Po otwarciu paczki zobaczyłam coś takiego zachwycającego:
 Na samej górze zobaczyłam przepiękny czekoladownik wraz z listem od Violi :)
 Czyż nie jest pięknie wykonany z cudnych papierów,
 Po odłożeniu słodkości zobaczyłam broszkę i mydełka :) Wszystko wspaniale zapakowane.
 Moja, tylko moja broszka wyhaftowana przez Violę - cudna <3
 i moje nowe, pachnące mydełka <3
 To ciągle nie wszystko, do czekolady jest i kawa oraz syrop Monzini Wanilla. Na koniec znalazłam jeszcze dwa rodzaje baz kartkowych.
Bardzo dziękuję Violu za tak bogaty i zachwycający prezent <3 Przepraszam, że dopiero teraz pokazuję zawartość Twojej paczki. Kto nie zna  różnych pasji Violi, pokazanych na jej blogu, to polecam z całego serca.
 Tymczasem do dzisiejszego dnia mamy piękne październikowe lato, oby jak najdłużej.
Tymczasem ja muszę wrócić do pewnego "netoperka" koralikami haftowanego. Wzór od Olgi dostałam wczoraj, ale dopiero dziś po  powrocie z domu wydrukowałam i mam pierwsze koraliki przyszyte. Jutro będę miała gości, a termin wysyłki 27.10 o godz. 21 czasu moskiewskiego.
Jednak, jak wiecie dzisiejsza noc o godz. dłuższa :) Ja bardzo jednak nie lubię tych zmian....

Życzę Wam kolorowych snów i pięknej, słonecznej niedzieli!

4 komentarze:

  1. Piękne upominki dostalas, milo jest otrzymać coś zrobionego osobiście, jestem ciekawa tych mydelek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne i pachnące mydełka na razie zdobią łazienkę. Tutaj jest kurs Violi https://pasjevioli.pl/jak-to-jest-zrobione-mydelka/
      Bardzo sobie cenię upominki osobiście zrobione! Wszystkie kartki, które dostałam mam zachowane. Oczywiście inne przedmioty zdobią dom, szczególnie w czasie Świąt.
      Pozdrawiam słoniecznie.

      Usuń
  2. Viola ma dobre serduszko i zawsze tak hojnie obdarowuje :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ulka <3 Rzeczywiście na bogato i wszystko tak ładnie opakowane. Bogate i perfekcyjnie dopracowane wszystko.

      Usuń