Witam serdecznie !!!

piątek, 13 grudnia 2019

Biscornu "Christmas star" Olgi HDstitch

Witam serdecznie po miesięcznej nieobecności.
Oprócz zapowiadanego obrazka, powstały drobiazgi, których nie pokazałam.
Byłam w Ostrawie na corocznej Kreativie, ale nie pochwaliłam się wycieczką na blogu.
Również o spotkaniu kołderkowym w Bytomiu - Szombierkach nie wspomniałam.
W niedzielę odbywał się Jarmark Rzeczy Ładnych w Chorzowie Batorym, też bez echa na moim blogu, który miał być pamiętnikiem zarówno moich prac, jak i wydarzeń, w których biorę udział.

Obrazek + kilka dodatków od dzisiaj w rękach poczty, dmuchajcie, żeby dotarł do celu. Pokażę wszystko w świątecznym czasie, gdy już koleżanka z forum "Kołderki za jeden uśmiech" rozpakuje paczkę :)

Dziś wreszcie Olga HDstitch zmobilizowała mnie do napisania nowego postu - na FB zaprasza do wspólnego haftowania świąteczno-noworocznego biscornu "Christmas Star".
Początek we wtorek 17.12. Wszystkie informacje na FB na stronie Olgi HDstitch i tam należy podać adres, na który zostanie przesłany wzór.
Na razie nie ma informacji na blogu Olgi. Jeżeli pojawi się jakaś wzmianka, dam znać.
Ja się zgłosiłam, ale nie wiem, czy moje oczy będą współpracować :(

Na koniec zamglone zdjęcie z dzisiejszego ranka zrobione z balkonu na rozlewisko za naszym osiedlem - jest tam już oprócz wielu kaczek i  innych ptaków 30 łabędzi.
Polecam przepiękne zdjęcia z naszego "jeziora łabędziego", które można zobaczyć na FB na stronach
Nowiny z Bykowiny, Kochłowic i okolic  oraz Dolina Kochłówki.

Pozdrawiam serdecznie!!!

6 komentarzy:

  1. Piękne ptasie zgromadzenie :)
    Trzymam kciuki za oczy i za nowy projekt z Olgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka. Na razie nawet materiałów nie przygotowałam :( Biscornu chyba na kanwie ct 20 będę haftowała. Może lepiej się zszyje całość.

      Usuń
  2. Dzięki Tereniu za info o projekcie Olgi ale nie posiadam konta na FB.Szkoda że Olga nie udostepnia na blogu.Miłego wyszywania,będę podglądać jak pokażesz u siebie postępy.
    Życzę wszystkiego najlepszego na Święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia <3 Będę pokazywała, ale bardzo wolno będę haftować, bo nie powinnam wcale. Tylko wzoru mi szkoda. W przyszłym roku Olga planuje zabawę z comiesięcznym płatnym "cukierkiem" chyba na Instagramie. Zarejestrowana jestem, ale nie wstawiam nic. Czasami tylko oglądam zdjęcia koleżanek.
      Elu <3 Tobie i Twoim bliskim wymarzonych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

      Usuń
  3. Piękny masz widok z balkonu :-) Poczta jak chce, to potrafi szybko i bezproblemowo dostarczyć przesyłki, nawet w ten świąteczny czas. Życzę Ci Świąt wymarzonych, spokojnych i dających odpoczynek od codziennej gonitwy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i Tobie również wszystkiego co najpiękniejsze na Święta i nadchodzący Nowy Rok. Widok z balkonu na lewej stronie mam to słynne w okolicy rozlewisko.

      Usuń