Witam serdecznie !!!

niedziela, 22 grudnia 2019

Biscornu "Christmas star" Olgi HDstitch część 2

Witam przedświątecznie!
Zamiast w kuchni pracować, ja haftuję kolejny etap biscornu  "Christmas star" wg projektu Olgi HDstitch.
Pierwszy etap pokazałam w poprzednim poście.
Drugi etap bez koralików wygląda tak, ozłociłam moje biscornu.
 Jako trzeci kolor wybrałam cieniowaną mulinę DMC ciemnoniebieską nr 103. Pierwsze gwiazdki szyłam 2 godz. oczywiście z lupą.
 Kolejny etap, czyli Scotch Stitch powstawał 4 godziny.
Na koniec postawiłam ozdobić moje biscornu delikatną złotą nitką Metallic Mettler nr 40. Dwie godziny poświęciłam na te proste, złote ściegi.
8 godzin haftowania  i cdn w najbliższych dniach, jutro będziemy miały kolejny fragment wzoru.
 Zostało przyszycie koralików, to też mnóstwo czasu będzie wymagać, tymczasem u nas za dwa dni Wigilia i trzeba się obowiązkowymi zajęciami zająć :)
Radosnego Świętowania Wam życzę!!! 

2 komentarze: