Witam serdecznie !!!

czwartek, 19 grudnia 2019

Biscornu "Christmas star" Olgi HDstitch część 1

Witam serdecznie!
Udało mi się wyhaftować 1 etap świątecznego projektu Olgi HDstitch - biscornu "Christmas star" tylko dzięki lupie.

Ta odrobina o wymiarach 8 x 8 cm powstała w ciągu .......ok. 7 godzin, oczywiście na raty w ciągu 3 dni. Bardzo wolno haftuję... :) 
 Nowy wzór haftuję na perllenie 32 ct mulinami DMC.
 Tradycyjnie hafty Olgi są ozdabiane koralikami, u mnie przeważnie to TOHO Round 15. Na razie mam wybrany większy rozmiar - "11", sprawdzę, czy będą pasowały. Jeżeli będą za duże użyję "15"
 Zdecydowałam się na haftowanie 1 nitką, choć miejscami lepsze byłyby 2 nitki.
 Magnes na igły z wesołymi bałwankami, ale za oknem mamy piękną, ciepłą wiosnę :)
 Zdjęcie zrobione przy świetle sztucznym jutro wymienię. Bez lupy nie wyhaftowałam bym ściegów na lnie 32. Choć w ostatnich dniach moje oczy odpoczęły.
Tym razem Olga HDstitch prowadzi SAL na FB i tam można podziwiać jej  "Christmas star".
Jutro dostaniemy drugi fragment wzoru.
 Życzę Wam spokojnego okresu przedświątecznego!!!

4 komentarze:

  1. Zapowiada się pięknie ,już mi się podoba.Szkoda że Olga nie udostępniła SAL-u na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale co zrobisz.... Przyszłoroczne comiesięczne haftowanie cukierków z płatnych wzorów ma być prowadzone na Instagramie. Zobaczymy dziś, co dalej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu <3 Dobrze, że dziś jeszcze nie ma wzoru, bo oczom dałam znowu popalić. Mimo prostego wzoru i lupy, ech nieciekawie się robi.
      Pozdrawiam Elu słonecznie i idę na spacer :)

      Usuń