Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 8 marca 2021

Needleroll "Maslenica 2021" - SAL Olgi HDstitch

 Zapisałam się na nowy SAL Olgi HDstitch, choć mam inne rozpoczęte prace. Bardzo dziękuję Oldze za kolejny projekt, tym razem wiosenny, w każdym razie ja taki haftuję.

Tytuł "Maslenica 2021" nawiązuje do prawosławnej tradycji - ostatki trwające tydzień, a  w tym roku rozpoczynają dziś czyli 8 marca.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć u wujka Google, m.in w artykule https://bimkal.pl/kalendarz-prawoslawny/maslenica.

Pierwszy etap wzoru dostałam 6.03 i nawet szybko udało mi się wyhaftować :) Jutro dostaniemy 2 fragment wzoru.

Wybrałam len obrazkowy 32 ct w kolorze kość słoniowa z firmy Permin of Copenhagen.
Tym razem haftowałam mulinami Anchor i MEZ.
Koraliki z firmy TOHO Round 15  w kolorze Trans-Rainbow Ruby uzupełniły 1 etap nowego "cukierka".
Prace Olgi można podziwiać na https://www.facebook.com/hdstitch oraz na https://www.instagram.com/hdstitch/ .
U mnie oczywiście dalej wiosna w mieszkaniu, czyli kwitną kolejne hiacynty i pachną w całym mieszkaniu. 
Niech wszystkim Paniom w dniu naszego Święta słonko codziennie świeci, wiosennej pogody ducha i miłości. To Święto niech trwa przez cały rok, nie tylko dzisiaj.



14 komentarzy:

  1. Będzie takli kolorowy typowo wiosenny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są plany, zobaczymy co projektantka tworzy :)
      Pozdrawiam Jadziu <3

      Usuń
  2. Prawdziwie wiosenna ta maslenica będzie.Już mi się podoba bo lubię takie kolory.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na drugi etap schematu, pewnie równie wiosenny wyjdzie. Może tej prawdziwej, ciepłej wiosny się doczekam, bo na razie mróz nocami świat ścina. Tymczasem ponoć w ogródku już krokusy rozkwitają ( mąż doniósł przed chwilką).
      Pozdrawiam ciepło Elu <3

      Usuń
  3. Aż jestem ciekawa co dalej... myślę, że piękny wzór jak zawsze u Olgi, a w Twoim wykonaniu mistrzostwo będzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal czekam na ciąg dalszy, ale chociaż oczy odpoczywają :)
      Dziękuję bardzo Ulka i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Olga tworzy piękne wzory, a Ty jeszcze piękniej je interpretujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Tym razem mamy dwa etapy schematy już w domu, ale musiałam odpuścić. Może w niedzielę wreszcie zabiorę się za haft. Jednak mnie się przydaje bat w postaci krótkiego terminu, wówczas nie ma wyjścia - trzeba haftować, żeby dostać kolejny fragment :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
    2. Na mnie presja czasu w rękodziele działa zniechęcająco, więc tym bardziej podziwiam Twoją pracę :-)

      Usuń
    3. W przypadku SAL'ów Olgi tylko tak można uzyskać wszystkie części schematu bezpłatnie. Można oczywiście wzór kupić, choć nigdy z Rosji niczego nie kupowałam. Tylko nie wiem, czy nie odłożyłabym na święty nigdy, bo zawsze coś innego jest do zrobienia.

      Usuń
  5. Piękne początki w wiosennym stylu już.
    Trzymam kciuki za Twoją mobilizację do jak najszybszego dziergania tego cukiereczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3 Powinnam usiąść wreszcie do 2 i 3 części, ale jakoś czas mi przez palce ucieka. Nosi mnie i nie potrafię się skupić :(
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Bardzo fajny haft:))podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zobaczymy jak będzie dalej wyglądać, kiedy wreszcie przysiądę spokojnie nad kontynuacją.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń