Witam serdecznie !!!

piątek, 5 marca 2021

Nowy haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - luty

 Dziś pora na podsumowanie postępu w drugim obrazie zgłoszonym w zabawie u Ani, czyli "Nowy haft na Nowy Rok 2021" - "Słoneczniki" z firmy Lanarte.

Mam oryginalny zestaw i zgodnie z instrukcją haftuję 1 nitką przez 2 nitki lnu 30 ct. Widocznie prześwity są celowo zaprojektowane przez Jana Kooistra.

Tyle udało mi się wyhaftować w ciągu 25 godzin w lutym. Haftuje się bardzo przyjemnie, czarno-biały schemat czytelny i nie męczy mi oczu tak, jak  kolorowy.
Tyle miałam na koniec stycznia, jak widać przybyło kwiatków i również gniazdo nasienne gotowe :)
Styczeń 2021
Powoli do przodu :) 
Dodałam trochę zieleni, bo za oknem mieliśmy wówczas piękną wiosnę :) 
Tak wygląda oryginał, który ma powstać do końca roku, zobaczymy jak to wyjdzie :) 
Na razie jeszcze nie ma strony z podsumowaniem miesiąca lutego u Ani, jak tylko się pojawi wstawię tutaj adres. Będzie można podziwiać wszystkie zgłoszone prace. Ania zaprasza https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-2-podsumowanie-lutego/
Dziś za oknem zobaczyliśmy śnieg, zima wróciła, więc wstawiam wspomnienie lata. Oby wiosna szybko wróciła :)
Życzę miłego weekendu i dużo zdrowia!

8 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieję, że to białe to tak na chwilunię.....
    Słoneczniki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to białe szybko przepadło, ale mroźna noc się zapowiada:(
      Pięknie się to żółte haftuje w porównaniu z szarościami tła "Jezusa"
      Dziękuję bardzo i ściskam mocno.

      Usuń
  2. Oczy odpoczywają przy słonecznikach .Sporo Ci przybyło ja wolę schematy kolorowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wolałam schematy czarno-białe, a błyszczące gazetowe to makabra, oczywiście dla mnie :)
      Dziękuję bardzo Elżusiu i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Przyrost bardzo widoczny i cieszy widać bardzo :)
    Tak, jak Ty, zawsze wolałam czarno-białe schematy i na matowym papierze, po którym ewentualnie zamazywałam to, co już wyszyłam.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, cieszą mnie słoneczniki, tak jak i te realne. Z resztą wszędzie wokół mnie są kwiatki :)
      Mazać na schemacie nie muszę, ale czasami coś zaznaczam ołówkiem :)
      Dziękuję Violka i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. jakie beda piekne,zakwitna wraz z żywymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wcześniej wysiać słoneczniki w skrzynce balkonowej :)
      Pozdrawiam Elu słonecznie <3

      Usuń