Witam serdecznie !!!

wtorek, 16 marca 2021

Needleroll "Maslenica 2021" - SAL Olgi HDstitch część 2 i wiosna na balkonie.

 Z problemami udało mi się wreszcie ukończyć drugą część needlerolla "Maslenica 2021" projektu Olgi HDstitch. Tak to bywa, jak mi się coś nie podoba, ale po kolei.

Tak wygląda moja wersja:

Do tej pory było dobrze, ale wypełnienie reszty mi się nie podobało i nie miałam pojęcia, jak to zrobić, żeby ładnie wyglądało :( 

Zrobiłam, jak było choć starannie to nie wygląda. Zmieniłam koraliki, bo te z pierwszego etapu zniknęły w hafcie, żółte również nie pasowały.
Wybrałam koraliki TOHO Round 15 Silver Lined Peridot.
Skończyłam z oporami i kilkudniowymi przerwami, oczy wymagały odpoczynku....
Jak mi nikt nie przeszkodzi to powinnam szybko skończyć ostatni etap, a potem dobrać tkaninę i skończyć kolejny cukierek.
Dziękuję bardzo Olga HDstitch!!!
Tymczasem wreszcie posadziłam bratki, mam 5 skrzynek na balkonie. Mam już szczypiorek, cebulę siedmiolatkę i pierwsze pierwiosnki, które widać na zdjęciach.
Pokazują się również wiosenne cebulki, które przetrwały na balkonie. W doniczkach mam również posadzone bulwy dalii, które jednak na noc wnoszę do mieszkania. Nadal mamy przymrozki, a teraz nawet dni zimne i ponure. 
Moje dalie już pięknie rosną, ale muszą poczekać na lepsze, ciepłe  czasy :)
Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś bardzo Elu <3 Ja tak nie uważam, ale chciałam to wreszcie skończyć. Jezus na tło czeka, a ani jednego xxxxxxx nie zrobiłam w tym miesiącu.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Ten cukierek to już wyższa szkoła wtajemniczenia;) Podziwiam ogromnie - widać, że haft wymaga dużego skupienia. Powstanie kolejne cudo;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, te dziwne ściegi są dokładnie rozrysowane dla początkujących. Mnie te proste kreski obok środkowej "gwiazdki" nie pasowały.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Tak patrzę na ten wzór, to aż mi się w oczkach mieni! wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa z needlepointowymi wzorami :)
      Za to 3 część jest tak stonowana jak pierwsza.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Jaka piękną wiosnę masz w skrzynkach :-) Trzymam kciuki za szybkie i bezproblemowe dokończenie cukierka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle nawet wcześniej u mnie bratki kwitną, bo im zimno nie szkodzi :)
      3 etap już prosty :) Potem tylko dobrać tkaninę i pozszywać wszystko razem.

      Usuń