Witam serdecznie !!!

piątek, 10 września 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - sierpień

Dziś pokażę moje postępy w sierpniu w drugim "obowiązkowym" hafcie zgłoszonym w zabawie u Ani "Nowy Haft na Nowy Rok 2021", czyli "Słoneczniki" z firmy Lanarte.

Ponieważ w sierpniu nie  miałam czasu na haftowanie przybyło "kilka" xxxxx w "Słonecznikach", w końcu miesiąca posiedziałam murem na tłem w obrazie Jezusa.

Najpierw musiałam pracowicie zająć się brzoskwiniami, a potem był wyjazd nad morze. Tam z powodu pogody spędziłam z mężem czas bardzo aktywnie - spacery, spacery i wyjazdy do okolicznych miejscowości. nie było okazji na robótkowanie, choć miałam ze sobą oczywiście torbę różności.

Wracam jednak do sierpnowego podsumowania:


Przybyło trochę zieleni w porównaniu z lipcowymi postępami:
Teraz pokażę kilka migawek z pracy w sierpniu:
Ten listek trochę mnie zmęczył, prucie zaliczyłam, choć nikt by nie zauważył pomyłki, kolory się zlewają :) 
Prace , które powstają można będzie podziwiać na stronie https://kreatywna.tv/, gdy Ania utworzy odpowiedni post.
Życzę Wam słonecznego, ciepłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Wandziu <3 Mnie tę się podobają ale mimo to powoli rosną :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Słoneczniki ślicznie się prezentują na lnie;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sylwio.💗 Chyba większość haftów pięknie wygląda na lnie 😊

      Usuń
  3. Coraz piękniejsze i pełniejsze te słoneczniki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciągle za mało czasu im poświęcam.
      Pozdrawiam ciepło 💗💗💗

      Usuń
  4. Tereniu ,postępy wydoczne a jeśli pogoda się trochę skiepści ,to czasu będziesz miała więcej naxxxChyba zakochałam się w tym wzorku ale spokojnie póki co to zaczęłam miechunki i trochę je zaniedbałam.Tak już mam że jak mi się jakiś wzór spodoba to zaraz chciałabym go wyszywać .W ten sposób robię sobie zaległości.
    Dużo czasu życzę na robótki i serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu, ale do szczęścia mi jest światło dzienne potrzebne. Oczy wśród zieleni się mniej męczą :) W tym roku silny leń mnie dopadł.... Zobaczymy, jak długo mnie będzie to lenistwo będzie męczyło. Po obiedzie najchętniej bym popołudnie przespała :(
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. bardzo perfekcyjny i prześliczny haft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to pisze :) Dziękuję bardzo Eluniu i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  6. Ach, te Słoneczniki i mnie wołają. Urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ich już w Hobby Studio, są jeszcze fuksje. Chyba sobie je jednak sprezentuję. Gałązkę jabłoni mam od dawna. Jednak słoneczniki najładniejsze 😊

      Usuń