Witam serdecznie !!!

piątek, 17 września 2021

Wedding Herbs - Lavender 2

W maju na moim blogu pojawił się post z haftowaną lawendą według wzoru Marie Barber  zamieszczonego w gazecie Just Cross Stitch z roku 2008 - https://terenias.blogspot.com/2021/05/wedding-herbs-lavender.html . Haftowałam na lnie obrazkowym 32ct w kolorze kości słoniowej muliną DMC wg klucza. 

Zbliża się październik i najwyższy czas, żebym odkurzyła to UFO i dokończyła podwójnego zlecenia. Na razie gotowa pierwsza lawenda  z napisem i tymczasowej ramce.

Poprzednio brakowało tylko napisu :) 
Ramka tymczasowa z Pepco o wymiarach wewnętrznych 15 x 20 cm. Koleżanka na pewno od pół roku ma upatrzone inne ramki :) 
Jeszcze nigdy nic mi nie dało tak popalić, jak ta lawenda. Wstyd.....Drugi taki sam obrazek już na szczęście kończę. Tak więc ciąg dalszy niedługo nastąpi.
Wracam do tych straszących mnie dniami i nocami UFO'ków.
Życzę ciepłego weekendu!!!

12 komentarzy:

  1. Lawenda to przepiękny motyw,uwielbiam hafty z nią. Dobrze że siegnelas o ten wzór, jest bardzo delikatny. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam motywy z lawendą, ale tego po spojrzeniu na wzór nigdy bym sama nie wybrała :) Odrzuciły mnie te wszystkie 3/4 i połówki x w ilościach hurtowych. Jednak, gdybym robiła jeszcze 3 raz to samo, byłoby już prościej :) ( Panie broń :) )
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Milujem levanduľu, tá Tvoja vyšívaná je krásna!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa Ad'ka i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczny wzorek !Na samą myśl o połowkach i 3/4 x dostaję gęsiej skórki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinnam wybrać się na porządny kurs haftu krzyżykowego, bo mnie ten wzór rozłożył na łopatki. Kolejne już łatwiejsze, choć bez prucia się nie obywało. Dziś pauza od "szałwi", oczy odpoczywają :)
      Dziękuję i pozdrawiam Elżusiu.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie 🌞🌞🌞

      Usuń
  6. Tereniu, wierzę, że hafcik dał popalić. Też unikam 3/4 krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, zwykle miałam jakieś pojedyncze cząstkowe xxxxxxx, a tu mnóstwo. Myliłam kierunki, nie mogłam się skupić, a oczy cierpiały. Dlatego rzucałam tym w kąt co chwilę.

      Usuń