Witam serdecznie !!!

sobota, 25 lutego 2023

Haft matematyczny - serce i wianek z kwiatami

 Kolejny post z haftem na kartonikach wyciętych maszynką Big Shot :) Tym razem delikatne wzorki, które trzeba było poprawić ręcznie dziurkaczem :)

Obok kartki samo serce do haftu, które na kartce ozdobiłam wycinanką w kształcie serca.
Haftowałam tradycyjnie moimi ulubionymi nićmi cieniowanymi z firmy Mettler. Jednak wyraźniejszy haft byłby wykonany 1 nitką muliny, która jest grubsza.
Z podobnymi kwiatkami mam wyhaftowany wianek :) 
Również tutaj haftowałam nićmi Mettler.
Wykrojniki przygotowuję na warsztaty w Ustroniu,  na które serdecznie zapraszam. Szczególnie osoby interesujące się patchworkiem :) 
Pozdrawiam ciepło!

2 komentarze:

  1. Równie piękne, jak poprzednie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Te wzorki są delikatniejsze, musiałam poprawić dziurki. W poprzednich dziury są duże. Jeszcze mam kilka do pokazania z takimi dużymi dziurkami. Może dziś się uda :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń