Witam serdecznie !!!

wtorek, 21 lutego 2023

Haft matematyczny z wykorzystaniem wykrojników

Znowu minął miesiąc od ostatniego wpisu, choć coś tam wydłubałam.
Mając dostęp do maszynki powycinałam sobie różne skrapki, które następnie wykorzystałam do haftu matematycznego.
Wieniec z różami haftowałam 3 nitkami muliny. Próbowałam sznureczkiem, ale nie wyglądało to ładnie, więc skończyło się na konturkach. Taka była propozycja w sklepie na Ali.
Dla dzieci trzeba chyba narysować płatki róż. 
Zarówno większe listki, jak i róże można podkolorować. Nie zrobiłam tego, żeby ściegi były wyraźne.
Kolejny wykrojnik niestety muszę reklamować, ponieważ nie ma wszystkich dziurek. Bardzo mi się wzorek podoba, więc może dostanę nowy.
Tu widać braki....
Ja uzupełniłam braki dziurkaczem.
Również haftowałam 3 nitkami muliny. Na haft na kartkach można wykorzystać różne końcówki nici, nawet mogące farbować. :)
Kolejny prosty wzorek na hafty dla dzieci, wykorzystam na warsztatach w Ustroniu. Dekoracje można dopasować do różnych okazji.
Tutaj dziurki wymagają podziubania, bo powinnam była przekręcić jeszcze raz przez maszynkę :) 
Tak zagospodarowałam skrapek w ogóle nie przeznaczona do haftu.
Również tutaj haftowałam 3 nitkami cieniowanej muliny 
Motyw wielkanocny przeznaczony na kartkę.
Mam jeszcze więcej takich wykrojników, więc kolejne hafty pokażę niedługo, o ile się zmobilizuję....
Wiosna - żółty storczyk w moim mieszkaniu, tradycyjnie również pachną hiacynty. 
Wiosny w sercu Wam życzę w te ponure dni! 

10 komentarzy:

  1. Rewelacja. Najbardziej podoba mi się ten pomysł nieskrapkowy. Super jajo. Fajnie ze można kupić takie wykrojniki i cuda tworzyć. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Żyję w wykrojnikowym świecie, ale nie wiedziałam, że są wykrojniki do haftu matematycznego. Na pewno widziałam takie do xxxx, ale te są super. Nie trzeba dziurkować igłą.
    Piękne wzorki wyszły i wcale nie widać barków, ale na pewno trzeba reklamować.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrojników do haftów się trochę pojawia, więc postanowiłam je pokazać. Takie do krzyżyków też mam na zakładki małe i większe. Braki na sercu są z prawej strony przede wszystkim - kwiatek, listki.
      Wykroiłam sobie więcej sztuk i dopiero, gdy zaczęłam haftować zauważyłam braki. Dorobiłam dziurek sama.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  3. Cudeńka :-) Szkoda, że moim oczom haft już nie służy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi bardzo, u mnie też nieciekawie, dlatego xxxxxxxxxxxx leżą odłogiem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ależ śliczności! Nawet nie wiedziałam, że są takie wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się, ale jakość bywa różna. Dziękuję bardzo i pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale fajne! Pierwszy raz widzę takie wykrojniki do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pierwsze wykrojniki do dziurkowania i wytłaczania miałam od dawna, gorzej było z maszynką :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń