Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 27 lutego 2023

Kartki z haftem matematycznym

 To już chyba ostatnie kartki wykonane dzięki różnym wykrojników na wydziurkowanych kartonikach. Tylko, że częściowo to półprodukty kartkowe, a nie gotowe kartki. Nie będę już zmieniała tematu. Dołożę później zdjęcia gotowych kartek....

Ps. Jednak nie ostatnie, ale to już chyba w marcu będę Was zanudzała :) 

Tak się bawiłam ostatnio haftując 3 nitkami mulin najróżniejszych.
Na koniec dziś skończyłam motylki. Wycinałam wzory z kartonów wizytówkowych 220 g/m2, ale np dla motylków potrzeba grubszego papieru.
To wszystko wymaga dopiero oprawy na kartkach, ale ja muszę się przede wszystkim pakować do Ustronia.
Kolejny raz trafiły mi się różowe, nieziemsko pachnące hiacynty.

  Pozdrawiam serdecznie i życzę już wiosennej pogody ducha.

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te hafty na kartonikach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja bardzo lubię haft matematyczny tradycyjny, te wszystkie wykrojniki sprawdzam :) Wrócę jednak do ręcznego dziubania na kartonikach :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Wow, piękne, zwłaszcza te z ażurkami. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźne dziurki, więc dla naszych oczu odpowiednie :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę haft na kartkach. Muszę sama spróbować :) Zapraszam do siebie:
    Kuchnia i styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafty na kartach to bardzo długa historia. Tutaj pokazany są wykonane na tekturkach wykonanych maszynką do wycinania, tradycyjnie jednak dziurkuje się wzory ręcznie na kartonikach.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Tak pięknych wzorów wykonanych tą techniką jeszcze nie widziałam. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Fantastyczne efekty dziurkowania, Teresko. I haftowania na papierze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję
      Violka i pozdrawiam ciepło 💗🌹💗

      Usuń