Witam serdecznie !!!

wtorek, 21 maja 2013

Kolczyki z drewnianymi ażurkami

Niedawno odkupiłam na Forum cały zestaw do "produkcji" biżuterii, w którym m.in były bigle z kulką i sprężynką. Nie noszę kolczyków i tylko raz zrobiłam jakieś koleżance do kompletu z naszyjnikiem i bransoletką.
Wczoraj wykorzystałam część z tych bigli i powstały kolczyki z drewnianymi przywieszkami

 
Duże ażurki wraz z biglami mają ok 7 - 7,5 cm długości, maleństwa ok 4 cm.

 
 Inwencji twórczej nie wymagały żadnej, ale może się komuś przypadną do gustu.
Bigle wg informacji sprzedającej są posrebrzane.

 
Zdjęcia robione dla odmiany w pełnym słońcu. Ciemno źle, za jasno źle - chyba się nie nauczę fotografowania moich robótek.
 
Pozdrawiam słonecznie !!!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne! Ja też robiłam takie drewniane kolczyki i nikt ich kupić nie chciał :( Sama je nosze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Toś mnie pocieszyła :(:(:( Ja kolczyków nie noszę..........
    Ja na festynie charytatywnym chciałam je wystawić, żeby też coś dla mam przedszkolaków było.
    Tak w ogóle, to muszę zarobić na ładne dziecięce przywieszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie u Ciebie nie było, a tu takie cudeńka!!! Róże na ostatnim zdjęciu - chętnie bym je przygarnęła :) Na festynie z pewnością będą cieszyć się powodzeniem! Czekam na relacje i trzymam kciuki na duuuże zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa !!! Róże mogą być Twoje :):)

      Usuń