Witam serdecznie !!!

niedziela, 29 grudnia 2013

Jeszcze kilka kartek

Nie pokazałam wszystkich kartek, dziś jeszcze kilka z zestawów 3 D i jedna z haftem matematycznym


 
 
 

Zestawy 3 D kupowałam już dawno w Hobby Studio.




 Kwiatek na ostatniej kartce pochodzi z zestawu, który wygrałam w Candy na blogu Card Making Blog.  Bazy kartek wykonane z kartonów kupionych w Lidlu. Koraliki, kryształki, wstążka, naklejki z moich starych zapasów. Napisy drukowane przygotował mój syn.
 
Pozdrawiam cieplutko !!!


25 komentarzy:

  1. Chyba czas zmienic nazwę bloga :) Jakie mało??????
    Cudnościowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko !!! To dzięki obowiązkowym pracom listopadowo-grudniowym nowe posty powstają :):):)
      W dodatku udało mi się je uwiecznić......

      Usuń
  2. Cudne karteczki!!!pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę,bo Nowy Rok już się zbliża:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu !!! Tobie również najserdeczniejsze życzenia noworoczne.

      Usuń
  3. super kartki też mam mnóstwo takich wycinanek 3d ale jakoś zapomniałam o nich muszę do nich powrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "posprzątałam" wycinanki świąteczne, kwiatki zostały :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  4. Śliczne wszystkie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo za miłe słowa.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  5. Oj, śliczne, śliczne! Ta z haftem matematycznym - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Kiedyś dużo kartek powstawało z haftem matematycznym, teraz kilka w ciągu roku.

      Usuń
  6. Cudowne kartki :) Bardzo podoba mi sie ta z choinką wykonaną haftem matematycznym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz . Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Tereniu jak twórczo u Ciebie ... kolejna porcja pięknych karteczek:)
    pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i życzę Ci spokojnego wieczoru.

      Usuń
  8. Wow, bardzo ciekawe! Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Tereniu,dziękuję za słowa wsparcia i życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu !!! Cieszę się, że wróciłaś. Wszystkiego najlepszego !!!

      Usuń
  10. Śliczne kartki.
    Dziękuję za udział w candy.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń