Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Wichtelek od Kgosi dla mnie

Pokazałam już co ja przygotowałam w świątecznym prezencie dla koleżanki z Kołderkowego Forum , teraz to co do mnie dotarło :)
Wylosowała mnie  Kgosia, którą miałam okazję poznać podczas jednego ze spotkań "szyciowych" w Świętochłowicach.
Paczka jakiś czas czekała na godz.0 tzn. na godz. 20,00 w dniu 23.12, kiedy wszystkie staramy się razem rozpakować paczuszki, zrobić zdjęcia, wstawić do specjalnej Galerii i cieszyć się wspólnie wichtelkowymi prezentami. Mąż stał z zegarkiem, ale akurat ja jestem bardzo grzeczna i cierpliwa.
Pierwsze zdjęcia robiłam po 20,00 w trakcie rozpakowywania.


Oto zawartość tajemniczego worka od Wichtelka:


Mnóstwo różności - przywieszki, makowa broszka, duża bomka karczochowa w świątecznych kolorach perfekcyjnie wykonana i słodycze.
 Po rozpakowaniu kolejnej paczki zobaczyłam pięknego haftowanego anioła, a w kopercie była cudna kartka z serdecznymi życzeniami.


Aniołek z koralików wśród gałązek niezbyt widoczny na tle białej ściany.

 
 Filcowa bombka z haftowaną gwiazdką

 
Jeszcze raz piękny haftowany obrazek :


oraz cudna karteczka - haft matematyczny:

 
Dziękuję Gosiu z całego serca za wspaniały dar !!!

4 komentarze:

  1. Piękne prezenciki dostałaś! Aniołek jest prześliczny.

    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Byłam u Ciebie, ale nie zdążyłam się odezwać.
      Wszystkiego co najlepsze życzę Tobie Aniu i Twoim bliskim !!!

      Usuń