Witam serdecznie !!!

niedziela, 2 listopada 2014

Znowu zakładki i bransoletki

Witam serdecznie !!!

Nie pokazałam jeszcze kilku zakładek i bransoletek, które rozjaśnią listopadowe mroki:)

Żółte i kremowe perełki oraz dodatki w kolorze srebrnym na mocnej gumce:


 
Aniołki złożone ze szklanych opalizujących koralików oraz kryształków i metalowych dodatków zdobią kolejne zakładki.





Powstało również kilka zakładek ozdobionych turkusem, "piaskiem pustyni" oraz metalowymi kulkami i talerzykami z przywieszkami "I love my..."


 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego, słonecznego tygodnia.

20 komentarzy:

  1. Piękne perelki , w zakładkach jestem fanka aniolkow

    OdpowiedzUsuń
  2. te zakładeczki są mega cudne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niedługo można je będzie zdobyć :):)

      Usuń
  3. Te zakładki są super. Pewnie mnie gubią się niż papierowe. Bransoletki ślicznie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cięższe od papierowych; nie każdy je lubi :)
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Same cudeńka, zakładki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widzialam, tak pieknych zakladek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za tak miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Żółta bransoletka naprawdę rozjaśnia listopad :-) Zakładki są cudowne, tylko czy nie rozkleją swoją grubością słabo sklejonych książek? Obawiam się, że tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopad zaskoczył słoneczkiem i ciepłem; dziś ponuro i zapowiedź deszczu, ale nadal ma być ciepło.
      Bardzo mnie to cieszy :)
      Nie zauważyłam żadnych zniszczeń spowodowanych zakładkami metalowymi w czytanych książkach.
      Słabo sklejone książki rozlatują się już podczas pierwszego przeglądania...........

      Usuń
    2. No i właśnie o taki, rozpadające się już przy pierwszym otwarciu, książki mi chodziło, ale zakładkę chętnie przygarnę :-)

      Usuń
  7. Bransoletka z serduszkiem i kocia zakładka - odpadłam ;) p.s. reszta też cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która kocia ??? Dwie są :):):)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń