Witam serdecznie !!!

sobota, 15 listopada 2014

Bransoletka na bazie nr 3

Witam serdecznie !!!

Kolejna bransoletka na metalowej bazie "prawie" gotowa. Prawie, ponieważ czekam na nowe bazy po reklamacji. Potrwa to trochę, dopiero wczoraj odesłałam wadliwe. Zdjęcia z nitkami, tak jak poprzednia.
Wykorzystałam wzór z  pierwszej, która powstała w Ustroniu.



Koraliki:

TOHO Treasure Silver Lined Ruby 12o
TOHO Treasure Metallic Hematite

Szyłam nitką SoNo - marzenie; czekam aż się pojawią w "Kadoro" lub w "Świecie Koralików"

Przypominam o mojej zabawie -  "Drugie urodziny"

Ps.: Wysłałam w kosmos wszystkie moje zdjęcia zarówno prywatne, jak i "robótkowe" z kilku ostatnich lat............................
Ps 2 Synowi udało się odzyskać katalog ze zdjęciami, nie wiem, czy ze wszystkimi, ale większość jest. Nie macie pojęcia, jak się cieszę. Przede wszystkim z tych prywatnych... Dziękuję Krzyśku !!!
Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnego tygodnia !!!

14 komentarzy:

  1. Następna śliczna bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Dla mnie to coś nowego i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunkowo nowy pomysł Alicjo :)
      Cieszę się, że się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Obym tylko dostała nowe bazy.....

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa !!!

      Usuń