Witam serdecznie !!!

wtorek, 4 listopada 2014

Drugie urodziny

Witam serdecznie !!!

4 listopada o godz. 21,37 opublikowałam pierwszą krótką notkę na moim blogu; który dziś obchodzi swoje drugie urodziny.


Bałam się bardzo, ale cieszę się, że mam coś w rodzaju pamiętnika moich różnych prac.
Poznałam mnóstwo fantastycznych blogów prowadzonych przez  kreatywne i bardzo utalentowane koleżanki.
Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za liczne odwiedziny, przemiłe komentarze i przede wszystkim za  inspiracje i motywację do poznawania nowych technik !!!
Z okazji urodzin zapraszam na małe co nieco - do wyboru będą bransoletki modułowe i pokazane we wcześniejszych postach bransoletki na gumce ( m.in tutaj ); zakładki z aniołkami i inne ( tutaj tylko 3 przykłady, będą inne) , kolczyki z aniołkami....

 
 
 

Do wybranego przez osobę wylosowaną przedmiotu dołożę zgodne z zainteresowaniem "przydasie" i coś słodkiego. Pewnie coś konkretnego jeszcze się znajdzie w najbliższych dniach....
Proszę tylko o komentarz pod tym postem, jeżeli macie ochotę na listopadową zabawę, która będzie trwała do 15. 11.2014 do godz. 23,59.
Nie mam banerka,  bo to zabawa dla osób, które mnie odwiedzają i aktywnie prowadzą swoje blogi.
Losowanie odbędzie się kilka dni później. Osoby, do których los się uśmiechnie wybiorą upominek.

Przepraszam za takie robocze zdjęcia, ale muszę wyjechać i nie będę miała dostępu do internetu.
Post jest zaplanowany i mam nadzieję, że się ukaże, ponieważ coś mi szwankuje internet wieczorową porą :)

Bardzo, bardzo spóźniony upominek należy się Chanyi, która przed wieloma miesiącami została 100 Obserwatorem. Pewne poważne problemy sprawiły, że nie ogłosiłam wcześniej Candy i w końcu w ogóle zapomniałam o nagrodzeniu Agnieszki, za co publicznie ją przepraszam. Moja pamięć niestety coraz krótsza.... i to wcale nie jest śmieszne :( :(

 
 Dziękuję Wam wszystkim Obserwatorom i Gościom i życzę Wam kolejnych słonecznych dni !!!

21 komentarzy:

  1. Tereniu! Gorąco gratuluję Ci drugiej rocznicy, życzę, abyś świętowała ich jak najwięcej!
    Każdą Twoją pracę z chęcią przygarnę:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje!! Przyjemnością jest oglądanie Twoich dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie gratuluję równolatce i życzę wielu inspiracji na kolejne latka !! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za owocne dwa lata i twórczych kolejnych postów i lat życzę.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję drugiej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja również dołączam się do życzeń :*** i w rewanżu zapraszam na candy (też na 2 latka) do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zycze nastepnych owocnych lat a na zabawę jestem chetna,przygarnę aniołki

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dwulatki , zycze wielu kolejnych lat i jezuuuuu jak ja lubie gozdziki .

    OdpowiedzUsuń
  10. Tereniu serdecznie gratuluję drugich urodzinek bloga i życzę Ci wielu kolejnych, równie owocnych oraz wielu sympatycznych komentarzy.
    Do zabawy jestem chętna, przygarnę każdą Twoją pracę z wyjątkiem kolczyków, bo jak wiesz nie mam dziurek w uszach :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ode mnie leca gratulacje Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje, oby tych latek przybywało :) Do zabawy się zapisuję, może uda się przygarnąć jakieś cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu kolejnych, pełnych weny i pięknych prac, lat blogowania :-)

    Pod poprzednim postem zastanawiałam się, czy te śliczne zakładki swoją grubością nie zniszczą słabo sklejonych książek - ot, takie bibliotekarskie skrzywienie. Odpowiedziałaś, że zniszczeń nie zauważyłaś, a ja nie byłabym sobą, gdybym nie chciała przekonać się o tym osobiście, dlatego ustawiam się w kolejce po zakładkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tereniu - dobra duszo z pozytywną energią , gratuluję drugiej rocznicy -oby było ich więcej , uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dwa lata ? Za szybko czas leci. Bloguj dalej i dalej i kolejne lata. :) Do zabawy się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat dla bloga! I czekamy na kolejne urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to imprezka :) 2 lata....... i kolejnych .......

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dwóch latek i życzę dalszych, wspaniałych przygód z rękodziełem oraz blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dwójeczki :) i życzę Ci Tereniu następnych wspaniałych "wytworów" którymi jeszcze przez długie lata będziesz się z nami dzielić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tereniu, gratulacje z okazji dwóch latek! Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Z całego serca dziękuję za wszystkie życzenia. Przede wszystkim jednak dziękuję za Waszą obecność i przemiłe komentarze pod moimi postami.
    Losowanie odbędzie się w najbliższych dniach; z powodów osobistych nie znam dokładnej daty. Przepraszam.
    Życzę Wam miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń