Witam serdecznie !!!

środa, 19 listopada 2014

Drugie urodziny - losowanie

Witam serdecznie !!!

Dziś zostałam w domu m.in z powodu zakończonej 14.11 zabawy urodzinowej.
U mnie nigdy nie może być normalnie, zawsze życie pisze swój nieciekawy scenariusz.
Od 12.11 mąż jest w szpitalu - planowa operacja odbyła się wreszcie wczoraj. Wszystko w porządku i jutro ma wyjść do domu, co mi się bardzo nie podoba; uważam, ze to za szybko.......
Wracałam późno do domu i praktycznie zasypiałam z książką, dlatego wolny dzień przeznaczam na losowanie, potem zakupy i wizyta w szpitalu.
Chłopcom będzie przykro, że zabawa odbędzie się bez nich, ale musiałabym czekać do soboty, a Wy razem ze mną.

Losy przygotowane, maszyna losująca również - start :):):)




Fanfary i gratulacje - 1 miejsce dla 3nereidy. Wolny wybór upominku wśród pokazanych tutaj


Trzy nagrody pocieszenia i do wyboru zakładki lub perełkowe bransoletki  dla :






i  Osi z bloga http://osieosi.blogspot.com/ - w moim pierwszym candy pierwsza zgłaszająca się została nagrodzona; teraz żeby sprawiedliwości stało się zadość - ostania :):)


Agnieszka z bloga http://cardmakinghobby.blogspot.com/ dostanie bardzo spóźniony upominek, jako 100 obserwator.
Obiecałam dawno, dawno temu, ale dobrze, że zdążę przed Wigilią i długi nie przejdą na Nowy Rok.

Dziękuję Wam z całego serca za stałą obecność na moim blogu, za fantastyczne komentarze, za docenianie tego co robię. Szkoda, że nie wszystkich można nagrodzić.......
Proszę o kontakt - ts2207@wp.pl Ja niedługo wychodzę, więc Wam odpowiem dopiero późnym popołudniem lub wieczorem.

Ps.  Nie wiem, kiedy dotrę na pocztę - praca i "szpital" w domu.

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego dnia.


19 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję maszynie losującej :) - wybieram zakładkę.
    Gratulacje dla pozostałych wygranych :)
    A mężowi zdrowia życzę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu !!!
      Wybierz konkretną i wymyśl, to Ci poskładam :)
      Do Heńka jedziemy razem z Moniką autem, więc do domu wrócę szybciej.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Sypnęłaś prezentami!:) Gratulacje dla wylosowanych! Tobie zaś dużo sił i uśmiechu pomimo trudności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje dla dziewczyn i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie dziękuję za zabawę i dreszczyk emocji przy czytaniu tego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję, że tu zaglądasz i komentujesz :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. O rany ,dziękuję .Bylam pewna,ze mam szczescie w milosci , bo w gracgh mi nie szlo :). Tym bardziej dziękuje . Gratuluje wszystkim wygranym i wszystkim bawiacym sie .Organizatorce wielu ,wielu rocznic zycze i wybieram niebieskie kolczyki z aniolkiem . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Elu !!! Podaj adres; dam Ci znać, gdy wyślę list.
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  6. O rany strasznie się cieszę!!!!! piszę się na zakladkę:))) Tereniu jeszcze raz wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla męża!!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo !!! Wybierz sobie zakładkę, na razie wszystkie wolne; zawsze mogę jeszcze coś nowego złożyć.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. No i zatkało mnie na amen! O mamooooo! Jupiiiii! Tereniu, naprawdę wdepnęłam tylko po to, żeby ci powinszować dostojnego wieku lat dwóch, a tu tadaaaaaaam.... Strasznie się cieszę!
    A jeśli mam wybrać, to wybieram... cokolwiek czerwonego
    Tereniu, czasem po operacji szybciej dochodzi się do siebie w domu, zdrowia dla was obojga.
    Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny poranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu !!! Ja wiem, że atmosfera szpitalna nie sprzyja, ale nie najlepiej się dzieje. Mąż jest astmatykiem i leków przeciwbólowych brać nie może bez lekarza w pobliżu.....
      Olu !!! Podaj adres i napisz co czerwonego Ci pasuje z tych pokazanych drobiazgów.
      Miłego dnia !!!

      Ps. Wysyłać będę dopiero w przyszłym tygodniu - przepraszam.

      Usuń
  9. Mężowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!! Dziękuję za udział w zabawie i gratuluję wszystkim wygranym :) Ja również cieszę się i dziękuję za niespodziankę :) pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń