Witam serdecznie !!!

niedziela, 15 kwietnia 2018

Wiosna w Paryżu - część 2 - SAL "Paryżanki"

Witam w przepiękne niedzielne popołudnie!
Pięknie kwitnące w ogródku brzoskwiniowe drzewa przypomniały mi o leżącym od dawna w szufladzie hafcie z SAL'u "Paryżanki", a mianowicie o pięknej Wiośnie w Paryżu.
Piękna pogoda również pomogła wrócić do haftu i postawić kolejne krzyżyki już w pięknym otoczeniu młodej zieleni i kwiatów. Bardzo przyjemnie haftuje mi się w świetle dziennym na balkonie :)
Tyle było w sierpniu 2017 - bardzo skromna część 1. Teraz rozkwitły drzewa pod wieżą i nawet piesek wyszedł na spacer.
 Całą serię 4 pór roku w Paryżu wg projektu V. Enginger haftuję mulinami DMC wg klucza projektantki na lnie obrazkowym 30 CT w kolorze kości słoniowej z firmy Permin of Copenhagen.
Wczoraj pojechaliśmy do naszego ogródka i miałam zrobić kilka zdjęć mojego haftu z kwitnącą brzoskwinią, ale aparat został ...... w mieszkaniu na biurku. Pewnie, jak pojadę za dwa tygodnie, to już brzoskwinie przekwitną.
Zamiast zdjęć moich kwiatów pokażę jedną z naszych dzielnicowych rabatek. Pokazane poprzednio krokusy już przekwitły i teraz zmiana - miniaturowe narcyzy i tulipany oraz pierwsze szafirki :)
 Po drugiej ścieżki, którą chodzę m.in do moich dzieci, jest druga taka rabatka i jeszcze jedna trochę mniejsza jest obok . Bardzo takie kwiaty umilają spacery :)
Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam przyjemnego nadchodzącego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja każdą słoneczną i kwitnącą wiosnę kocham :)
      Dziękuję Elu <3

      Usuń
  2. Piękne te małe drzewka na hafcie :) A taaaaka długa rabata kwiatowa robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka <3 Fajne drzewka :) Tak jak pisałam bliźniacza jest po drugiej stronie i jeszcze jedna przy ścieżce w bok :) Najpierw były niebiesko-fioletowe,potem kolor żółty przyciągał wzrok, no i do tego czerwone tulipanki.

      Usuń
  3. Piesek jest super:-) Kwiatki piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że nie będzie widoczny na jasnym lnie :)
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Cudny hafcik i piękna aranżacja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu, ale aranżacje to ja Twoje podziwiam :)

      Usuń
  5. Ten hafcik też czeka u mnie na swoją kolej ale to chyba na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa,mam sporo takich zaplanowanych, nawet gotowe zestawy, ale jakoś z haftem u mnie ciężko. W tym tygodniu znowu nie zrobiłam ani jednego xxxxxxx. Za dużo rzeczy chciałabym robić i sumie nie mam nic.

      Usuń
  6. W Paryżu zapowiada się piękna wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń