Witam serdecznie !!!

sobota, 16 czerwca 2018

"Apple tree flowers" z kolekcji DMC

Witam serdecznie!

Kiedyś pasmanterie sprzedające produkty z DMC dostały kolekcję mini obrazków w zestawach z bambusową ramką dla osób, które kupowały muliny, kanwy itp z firmy DMC. Ja nie miałam szczęścia i moje zestawy kupowałam, mimo dużych zakupów zarówno mulin, jak i najróżniejszych kanw DMC. Powinnam zgłaszać do firmy DMC takie nieuczciwe sklepy.......
Ostatnio postanowiłam jeden z motywów wykorzystać na kartkę urodzinową i od razu wyhaftować drugi już do ramki.
Na początek wybrałam "Kwitnącą gałązkę jabłoni" myśląc, że taki prosty wzorek uda mi się szybko wyhaftować i bardzo się pomyliłam... Nie policzyłam godzin, ale trwało to kilka wieczorów. W rezultacie powstał tylko jeden obrazek przeznaczony do bambusowej ramki.
 Wzory z kolekcji pasują do kartek z okienkiem, muliny starczy na kolejny obrazek. Tylko chęci potrzeba....
 Tak wygląda moje pierwsze maleństwo w bambusowej ramce, którą chyba pomaluję lakierem matowym ( bo taki mam:) , żeby ją zabezpieczyć. Haft oczywiście nie będzie uduszony żadną szybką, jak z resztą wszystkie moje hafty :)
Kolejne zestawy czekają w szufladzie, ale przy tej mojej niechęci ostatnio do haftów, to może  chociaż takie maleństwa uda mi się wyszyć.
 Moje lilie szybko rozkwitły, ale teraz chłodniej, więc może będą nas zachwycać jeszcze jakiś czas :)

Przyjemnej niedzieli Wam życzę!!!



14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tylko dlaczego ten drobiazg mi tyle czasu zajął :(

      Usuń
  2. Śliczny wzorek,ciekawa ta bambusowa ramka.Dodatki do zakupów zostawiają sobie pracownicy.Raz tylko miałam szczęście i dostałam mini zestaw przy zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ełżusia <3 Zostawiali, ale i sprzedawali :( Ja kompletowałam całą mulinę DMC i kupowała wszystkie nowości z ich kanw, więc wydałam majątek....
      Nie mam całej serii, ale mam okazję dokupić jeszcze teraz brakujące zestawy :) Tylko, że z haftem to u mnie tragedia już od dawna. W tym roku chyba najgorzej...
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Śliczny delikatny hafcik i dlatego Cię zmylił, że jest prosty i szybki. Na szczęście poradziłaś sobie i teraz możemy podziwiać Twoje małe dzieło. W tej bambusowej rameczce wygląda uroczo. Pryśnij lakierem, a sam hafcik zabezpiecz środkiem do impregnacji obuwia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja wiem, że małe kwiatki wymagają mnóstwo czasu i częstej zmiany nici. Te jednak proste, ale ja coraz wolniej haftuję. Ramkę potraktuję lakierem koniecznie matowym, natomiast haftu nie spryskam impregnatem, choć mam taki do tkanin i haftów w biżuterii. Ja swoje hafty piorę co jakiś czas, a ja trzeba gotuję :)
      Z resztą wcale się szybko nie brudzą wisząc na ścianie :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Śliczne maleństwo :-)

    A może tych dodatków do zakupów była ograniczona ilość i tylko najszybsi się załapali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było, to w porządku, ale one były wystawiane w sprzedaży.Nie wszystkie oczywiście :) Było, minęło.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  5. Śliczny wzorek, jak czytam nie obeszło się bez niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, gdy myślisz, że w jeden wieczór wyhaftujesz gałązkę z kwiatami... Tymczasem okazuje się, że potrzeba kilku :)

      Usuń
  6. Wow cudowna ta ramka! I ten hafcik się w nią wpisuje wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z całej serii gotowych zestawów DMC - ramka, kanwa, mulina, igła i wzór :)

      Usuń