Witam serdecznie !!!

piątek, 15 czerwca 2018

"Groźny" lew

Witam gorąco, bo za oknem chłodniej :)

Między moimi kwiatkami chowa się groźny kot - filcowy lew uszyty z gotowego zestawu.
 Kilka takich zestawów odkupiłam od koleżanki i ......... zostały w szufladzie nieruszone, jak wiele moich zakupów. Porządki zaczęłam robić i w ten sposób mam gotową jedną przywieszkę.
 Sama głowa już stanowi fajny dodatek i na pewno powstaną kolejne takie przywieszki - breloczki do kluczy, kosmetyczki lub torby.
 Kiedy powstaną kolejne mini-maskotki nie wiem, ale już opakowania są z brzegu szuflady, a nie upchane z tyłu. Czyli jest szansa, że ujrzą światło dzienne i pobuszują sobie na moim balkonie.

Nie tylko na balkonie i w ogródku wszystko ładnie kwitnie, ale również w mieszkaniu mam kwiaty.
Dziś storczyki :)

 Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu!!!

7 komentarzy:

  1. Fajny filcowy lew,widzę go jako przywieszkę do letniej torby.
    Pięknie kwitną Twoje storczyki.Moje dopiero czają się z pączkami po długim odpoczynku.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżusiu <3 Lew już był na spacerze razem z moją torbą :) Trochę większy z materiału będzie świetny na kwadraty paluszkowe :) Może w Koninie coś wymyślimy :)
      Storczyki też chwiiiilę odpoczywały, reszta nadal śpi.
      Pozdrawiam słonecznie, wreszcie się przejaśniło:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny lewek:-) Urocze są takie maluszki i sama czasem kupuję podobne zestawy dzieciakom;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Z wnukami kiedyś sowy i sówki szyliśmy, również paluszkowe zoo, ale wyrośli :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. świetny lew, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lew, fajny dodatek do torby :3. Jeśli chodzi o storczyka to moim faworytem jest numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń