Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wiosna w Paryżu - część 4 - SAL "Paryżanki" V. Enginger

Witam serdecznie!
Koniec wiosny przypomniał mi o paryskiej wiośnie, którą znowu na dwa miesiące odłożyłam.
Postanowiłam powalczyć z tym UFO i udało mi się wyhaftować wiosenną Paryżankę, ale brakuje jej jeszcze konturów.
Poprzedni post z paryską wiosną napisałam dwa miesiące temu, miałam rozpoczętą sukienkę i pojedyncze xxxx z kwitnącej gałęzi.
 Kilka dni temu udało mi się ukończyć piękną sukienkę, bardzo mi się podoba i kiedyś, gdy byłam młodsza o jakieś 25 kg miałam podobne:)
 Jak już udało mi się wyhaftować sukienkę, to dość szybko ubrałam w nią paryżankę, brakuje konturów. Postanowiłam jednak pochwalić, ponieważ znowu muszę odłożyć haft z powodów różnych. Jak zdrowie pozwoli, to w ogródku czekają na mnie czerwone porzeczki i agrest, mam nadzieję, że nie opadły z krzaków w międzyczasie.
 Brakuje jeszcze mnóstwa kwiatów i zieleni, więc na 5, ostatni etap przyjdzie nam poczekać....
Dla przypomnienia tylko dodam, że haftuję na lnie obrazkowym firmy Permin ct30 muliną DMC wg klucza projektantki. Zmieniłam tylko najjaśniejszy kolor cielisty z DMC 818 na Anchor 1012.
 Pozdrawiam ciepło i życzę słonecznego, pierwszego wakacyjnego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wymaga jeszcze "trochę" pracy, czyli z moim tempem kilka wieczorów co najmniej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, baaaaaaaaaardzo powoli, ale w końcu ruszyło

      Usuń
  3. Fajny ten paryski SAL,wiosenna Paryżanka ma śliczną sukienkę.Oj nosiło się kiedyś taki fason z tego co pamiętam to na halce.Ale wtedy miało się te 48 kg i talię osy.... hi,hi.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochałam takie sukienki, ale wymiary miałam odpowiednie i wspaniałą ciotkę - krawcową, które mi te cuda szyła.
      Zostało lato, ciekawe ile lat będzie u mnie trwało :(
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Paryżanka już jest piękna :-) Życzę Ci zdrowia i sił do pracy w ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdrowie najważniejsze, a przy pracy w ogródku także pogoda... U nas dziś lało, albo padało.
      Dziękuję bardzo, jeszcze paryżance trzeba rysy podkreślić :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę co nieco podziubać, a dziś nie zrobiłam ani jednego xxxxxxx. W ogródku też nie byłam - wreszcie padało

      Usuń
  6. Piękny jest, cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu <3 Dziś skończyłam :)

      Usuń