Witam serdecznie !!!

piątek, 24 sierpnia 2018

Biało-kobaltowy komplet uszyty na plaży

Witam słonecznie :)

W niedzielę wróciłam z 15 dniowego pobytu w Ustce. Pogoda dopisywała i najwięcej czasu z mężem spędziłam na plaży. Ponieważ ja nie potrafię wyleżeć na piasku ani 5 minut ani się nie opalam, więc zawsze w cieniu namiotu czytam, haftuję lub koralikuję pilnując dobytku :)
Gdy pogoda nie sprzyja, zwiedzamy Pomorze. W tym roku odwiedziliśmy tylko Jarosławiec i Dolinę Charlotty oraz oczywiście Ustkę. Robiliśmy codziennie ok 10 km spacerów plażą i promenadą.  Tłumy mi nie przeszkadzały :)
Tym razem koraliki poszły w ruch, choć złapałam tylko kilka paczek w ostatniej chwili, ponieważ miałam w planie haft. Najpierw szyłam pierścionki, ale o tym następnym razem.
Koraliki TOHO Round w kilku wielkościach wykorzystałam do uszycia ściegiem peyote kompletu pasującego do nowej sukienki.



 Dużą muszlę znalazłam podczas jednego ze spacerów, najczęściej jednak zbierałam maleństwa.
 Po pierścionku zaczęłam szyć krótki naszyjnik :)
 Przybywało dość szybko, a mąż w tym czasie sobie pływał :) Potem razem odbywaliśmy długie spacery plażą, nie szyłam całe dnie :)
Zachód słońca za chmurami nie był zbyt efektowny, ale akurat w taki wieczór skończyłam szyć naszyjnik.
Na końcu powstała bransoletka :)
  Niestety spakowałam ciemne zapięcia, które nie nadawały się do białego naszyjnika. Dopiero w domu mogłam dokończyć naszyjnik i bransoletkę.
 Takie koraliki TOHO Round zostały użyte do mojego zestawu.
Dodałam trochę naturalnej czerwieni do tych morskich kolorów :) 
 Podczas szycia pokazanego kompletu w tle szumiało morze, czasami tak spokojnie, a czasem pokazywało inne, groźne oblicze. Jednak tak ciepłej wody Bałtyku chyba nikt nie pamięta :)

Życzę Wam pięknego odpoczynku w ostatnim tygodniu wakacji.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam już z zapadanego ogródka. Urlopy szybko mijają niestety.

      Usuń
  2. Piękny komplecik! Szyty nad morzem i kolory ma morskie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa 💕 💕 💕

      Usuń
  3. pewnie odpoczełaś i naładowałaś baterie,śliczny komplecik,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💕 Czynnie odpoczywałam Elu, bo ja nie potrafię ani 5 minut poleżeć i smażyć się na plaży.

      Usuń
  4. Wspaniała biżuteria - ten komplet już zawsze będzie Ci się kojarzył z morzem, plażą, piaskiem :) Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam takie plażowe robótki pamiątki, ale ten rok to wszyscy zapamiętają dzięki ciepłemu Bałtykowi. Takiej ciepłej wody nikt nie pamięta 😊 Dzisiaj już się ochłodziło i popadało, nie po haftowałam pod orzechem

      Usuń