Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 13 stycznia 2020

SAL biscornu "Christmas star" Olgi HDstitch część 5

Kilka dni temu udało mi się skończyć biscornu wg projektu Olgi HDstitch.
 Kilka dni przyszywałam koraliki, najpierw używałam normalnych nici do szycia, ale z trudem je wpychałam do oczka igły. Potem już właściwymi nićmi, gdy odnalazło się pudło sprzątnięte przed Świętami. Wybrałam koraliki TOHO Round 15 Silver Lined Ruby.
 Teraz tylko zszyć razem obie części i wypchać :) Ja używam kulki silikonowej.
Przypomnę tylko, ze haftowałam na perrlenie ct 32 z firmy Zweigart mulinami DMC  cieniowanymi.
Historia SAU'u:
Teraz zastanawiam się, czy nie zrobić chwosta i wieszaczka.
Pierwszą skończoną w Nowym Roku pracę zgłaszam w zabawie na blogu
Szuflada

W tym roku Olga ma w planie hafty cukierków co miesiąc, ale wzory płatne. Dokładnie nie wiem, bo raczej nie będę brała udziału.
Bardzo dziękuję Olga za wspaniały projekt.
Niedługo pokażę, co będę powoli haftowała w tym roku, a pewnie nawet bardzo powoli :)
Pozdrawiam serdecznie!!!

14 komentarzy:

  1. Przepiękne biscornu, takie na bogato, skąpane w złocie :) Powodzenia w Szufladzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi czas i.........oczy pozwoliły zrobiłabym dwie poduszeczki.
      Dziękuję bardzo Violka i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. jesteś niesamowita,podziwiam i wzdycham

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje biedronki jest przepiękne! Cudownie się prezentuje, jestem nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pewnie telefon zastąpił biscornu biedronkami :)

      Usuń
  4. Wowww!!!!Wowww!!!Przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu za miły komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  5. Cudne biscornu Tereniu - full wypas :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba - nadziubałam się przy nim "trochę"
      Zabiorę na spotkanie, o ile będę :)

      Usuń
  6. Cudowne :) jednak zszyłaś razem :) Mnie tym razem czas prześcignął i nie dałam rady wyrobić się w terminach... jednak te terminy mimo wszsytko są szaleńcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Zszyłam razem, bo trafiłyby znowu do szuflady.... No niestety, tak Olga sobie planuje, ale można prosić o przedłużenie. Tym bardziej, jak takie bogate wzory. Ja po prostu nie kończę i wysyłam zdjęcie haftu w takim stanie jaki udało mi się zrobić. Zawsze dostaję kolejny fragment wzoru. Choć też mam takie tylko z pierwszym etapem, bo np. wyjazd uniemożliwiał wysłanie zdjęcia w terminie. Schematy nie są drogie, ale ja jeszcze nie kupowałam od Rosjanek ich przepięknych wzorów.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne biscornu,bardzo podoba mi się kolorystyka .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Kolory świąteczne :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń