Witam serdecznie !!!

piątek, 3 stycznia 2020

Wichtel 2019 dla Ulki.

Niech Nowy 2020 Rok będzie dobry, spokojny i szczęśliwy dla nas wszystkich!
Przede wszystkim zdrowia i tylko słonecznych dni Wam życzę.
Wracam jednak do minionego roku, bo nie pokazałam mojego prezentu świątecznego dla mojej koleżanki z forum "Kołderki za jeden uśchmiech".
Do pokazanej w poprzednim poście haftowanej zabytkowej maszyny do szycia dodałam kilka drobiazgów :)
 Obrazek zapakowałam w bawełnianą tkaninę z modelami różnych zabytkowych maszyn do szycia, czyli tematycznie :)  Dołożyłam papierową zakładkę z haftowanym sercem.
 Mam paczkę z firmy RICO design z 8 różnymi zwierzakami do haftowania. To dopiero pierwszy:) Serce haftowałam 6 nitkami muliny.
Ulka lubi kolor bordo więc zrobiłam bransoletkę z Super Duo Copper-Siam Ruby wg kursu z Pasartu, tylko koraliki fire polish zastąpiłam koralikami TOHO round 11Silver-Line Garnet. Dodałam przedłużkę z zawieszką - maszyną do szycia :) 
 Bransoletkę włożyłam do odpowiedniego pudełka :)
 Koleżanka kocha koty, dlatego w paczce znalazło się ich kilka, m.in magnes dla hafciarek lub osób szyjących ręcznie oczywiście z kaboszonem z kotem.
Drugi kaboszon z kotem z tej samej serii znalazł się na wisiorku :)
 Jeszcze raz kot, przywieszka  - tym razem zakładka metalowa.
Nie może zabraknąć przydasiów, więc dodałam kilka świątecznych drewnianych guzików oraz, jak zawsze zapakowałam wszystko w bawełniane, patchworkowe tkaniny :)
Ozdobą paczki zostały dwa serca również ubrane w bawełniane tkaniny - czyli mój ulubiony patchwork bez igły.
Do wszystkiego co pokazałam dołożyłam coś słodkiego, moje ulubione gwiazdki cynamonowe i czekolada. Mam nadzieję, że gwiazdki Ulce smakowały :)
W kopercie kartka z haftem matematycznym projektu Ann's Paper Art, z życzeniami :)
Mówiłam, że to moja ostatnia wymiana świątecznych prezentów, ale nie wiem czy dotrzymam słowa.
Zabawa jest już naszą tradycją i bardzo ją lubimy :)
Realizację robótkowych planów i projektów życzę Wam w Nowym Roku !!!

6 komentarzy:

  1. Przepiękny prezent zrobiłaś, nie mogę sie napatrzec! Ta maszyna jest obłędna!bardzo mi sie podoba.Bardzo ciekawie poprawiony obrazek, z czego jest to kwiatowe paspartu ?jest gotowe czy sama oprawialaś? Widzę że nie tylko ja robie takie magnesiki 😊 motyw kota jest wieczny. Chciałam jeszcze zapytać gdzie kupiłaś te drewniane świąteczne guziczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że już przeczytałaś, jak oprawiłam obrazek :) Pokazane guziki kupiłam przed laty na Allegro.
      Koleżanka jest kociarą, dlatego motyw się powtarza.
      Bardzo dziękuję.

      Usuń