Witam serdecznie !!!

niedziela, 5 stycznia 2020

Biscornu "Christmas star" Olgi HDstitch część 4

Witam ciepło!

Zrobiłam sobie kilka dni przerwy i dopiero po Nowym Roku kontynuowałam pracę nad pięknym projektem Olgi HDstitch - biscornu "Christmas star". Tak wygląda dolna część poduszeczki, na razie bez koralików.
Pokazany już w grudniu główny element wzoru wypełniłam najpierw ściegami granatowymi.
Potem już powoli dołączyły kolejne kolory. Powoli, bo moje oczy wymagają odpoczynku, mimo korzystania z lupy. :(
Wszystkie ściegi wyhaftowałam, tylko brakuje koralików. Nie uwierzycie dlaczego :) Tak posprzątałam przed Świętami, że do dziś nie znalazłam pudełka ze specjalnymi nićmi do szycia koralików. To wcale nie małe pudełko............ Św. Antoni już ma mnie serdecznie dosyć i tym razem udaje, że mnie nie słyszy. Dziś sprawdzę, czy da się szyć normalnymi nićmi do szycia.
Poprzednie etapy pokazałam tutaj:)

Mam teraz problem :)
Tak wyglądają obie części biscornu - z lewej strony góra, a z prawej dół.
Szkoda mi razem zszywać, najchętniej zrobiłabym dwie poduszki ze skromnym haftem w dolnej części.
Muszę się z tym przespać, bo za bardzo nie mam czasu na haft dwóch nowych spodów.
Teraz spróbuję uzupełnić koraliki, albo dalej szukać odpowiednich nici :)

Przyjemnego Świętowania z robótkami lub innymi przyjemnościami!

8 komentarzy:

  1. Piękny haft, bardzo misterny! Powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft jest przepiękny i rzeczywiście szkoda żeby był zszyty.
    Myślę że coś ciekawego wymyślisz na zagospodarowanie projektu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się nawlec igłę do koralików nitką z Mettlera, więc zaczynam przyszywać koraliki. W prosty sposób można z pojedynczych elementów wyhaftować spody, ale czasu nie mam. Muszę przygotować hafty na marcowe warsztaty w Ustroniu, a oczów też mi nie wolno męczyć. Może kiedyś przerobię....
      Dziękuję bardzo Elżusiu <3 Wracam do koralików

      Usuń
  3. Piękne hafty.
    Tereniu spróbuj poszukać czegoś innego to z pewnością trafisz na poszukiwane pudełko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyszyję koraliki, to pewnie samo się znajdzie.
      Dziękuję bardzo Eluniu i pozdrawiam jeszcze świątecznie :)

      Usuń
  4. Bardzo piękny wzór, niezwykle mi się podoba a Ty sobie z nim świetnie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Przed chwilką skończyłam przyszywać koraliki. Teraz tylko obie strony razem zszyć i wypchać, ale inne obowiązki wołają.
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń