Witam serdecznie !!!

środa, 17 czerwca 2020

SAL Lotos "Peacock" koraliki - projekt Olgi HDstitch

Na Śląsku leje lub pada, zimno i ciemno, ale udało mi się w słoneczne dni na balkonie uzupełnić brakujące kontury i koraliki w kwadratach do Lotosu.
 Bardzo lubię pracować na balkonie wśród zieleni otaczającej nasz blok :)
 Ostatnia piątka, dałam radę koralikom TOHO Treasure 12 bez lupy i okularów. Wykorzystałam koraliki TOHO Treasure 12 Trans _ Rainbow Lime Green i Silver Lined Aquamarine
 Białych koralików pokazanych na zdjęciu nie wykorzystałam w projekcie Olgi HDstitch. Kiedy spróbuję pozszywać to wszystko razem, nie mam pojęcia. W ogródku w wolnym czasie haftuję mój obraz roku, czyli Jezusa Miłosiernego, ale mało przybywa.
 Oldze serdecznie dziękuję za kolejny świetny wzór!!!
W Tarnowskich Górach po ulewie pokazało się słonko i niech tak zostanie:)
Życzę Wam pięknych, ciepłych dni i wspaniałych robótek!

8 komentarzy:

  1. A ja nie mogę się doczekać finiszu co będzie z tych małych kwadracików:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy pozszywam Lotosa; ja jestem 30 km od kwadracików :) Z resztą teraz haftować pod drzewami lub na balkonie się nie da :(
      Pozdrawiam ciepło, bo u nas leje lub pada, zimno i ponuro.

      Usuń
  2. u mnie też pada i pada,wspaniały hafcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmarna pogoda, ja wiem, że deszcz potrzebny, ale teraz to rośliny zaczną gnić w tym błocie.
      Dziękuję baedzo Elu i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Wczoraj i dziś (póki co, bo jest 6:43) ładna sucha pogoda. Oby tak zostało już.
    Urocze te malutkie kwadraciki. Dobrze by było gdybyś je pozszywała i nam pokazała efekt końcowy tej ciężkiej pracy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam do mieszkania, ale nie udało mi się dziś usiąść do zszywania kwadratów, burze i inne przeszkody. Potrzebne mi dobre dzienne światło, żeby nitki połapać :)

      Usuń
    2. Ooo jestem niezmiernie ciekawa co to będzie, wygląda obiecująco.

      Usuń
    3. Skończyłam.mam dosyć.....zmęczyło mnie to maleństwo

      Usuń