Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 1 czerwca 2020

SAL Lotos "Peacock" cześć 3 - projekt Olgi HDstitch

Skończył się najzimniejszy od wielu lat, mój ukochany maj pachnący bzem i konwaliami, a dziś był piękny słoneczny pierwszy dzień czerwca. Na dziś Olga HDstitch wyznaczyła termin ukończenia ostatniej 5 kwadratów do SAL'u Lotos "Peacock".
W mojej piątce brakuje koralików i trochę konturów w jednym z kwadratów.
Haft krok po kroku:
 Zostały mi do przyszycia koraliki we wszystkich 15 kwadratach, a potem zszycie wszystkich razem. To będzie zabawa.
Słonecznego, gorącego czerwca Wam życzę!!!

4 komentarze:

  1. to czekamy na te kontury!:) Tobie równiez przyjemnego czerwca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na koraliki, bo konturów tylko troszkę w jednym kwadracie zabrakło.
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Ślicznie wyglada ten haft, jestem ciekawa całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy uda mi się zszyć prawidłowo wszystkie kwadraty. Wracam do domu na weekend, to przyszyję koraliki i będę próbowała połączyć 15 kawałków w jedną całość :)

      Usuń