Witam serdecznie !!!

czwartek, 28 maja 2020

SAL Lotos "Peacock" cześć 2 - projekt Olgi HDstitch

Dziś mija termin wyznaczony przez Olgę HDstitch na wykonanie drugiej "piątki" kwadratów w nowym projekcie Lotos Peacock.
Mnie się nie udało w ciągu 3 dni wyhaftować wszystkiego, ponieważ różne obowiązki przeszkadzają. Zabrakło czasu na kontury oraz na koraliki, ale igłę już z domu zabrałam.
Nowy projekt darmowy Olgi można zobaczyć na FB oraz na Instagramie.
Tak wyglądają moje kwadraciki wśród ostatnich już tegorocznych konwalii.
 Haftuję na lnie 32 ct mulinami Anchor.
 Pierwszy kolor w nowym wzorze
 Drugi niebieski, wg schematu nie potrafiłam dojść, jak jest ten ścieg robiony. Dopiero zdjęcie gotowej pracy pomogło. U mnie wyraźnie widać, że to kilka pojedynczych ściegów - zasługa cieniowanej nitki.
Tutaj już jest trzeci kolor i tak samo 5 razy :) 
 Brakuje konturów w niektórych kwadratach oraz koralików we wszystkich. Dziś po południu haftowałam w ogródku i wreszcie nitki lnu widziałam w lupie. Tylko mimo grubego polaru zmarzłam paskudnie. Kawa jednak pomogła :)
Teraz idę z Kacprem sadzić mieczyki, wczoraj w Castoramie kupiłam mnóstwo cebul po 20 groszy za sztukę. Jutro ma być jeszcze zimniej, więc wolę dziś je wsadzić. 

 Bez już przekwita, trzeba się z majem żegnać, majem ukochanym, ale w tym roku najzimniejszym od wielu lat.
Życzę Wam jednak słonecznego, ciepłego ostatniego weekendu majowego.

8 komentarzy:

  1. śliczne,pewnie pokażesz nam już kwitnace mieczyki,ja też mam swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zeszłoroczne cebule posadziłam wcześniej, a wczoraj pełne pudła stały w sklepie z cena 20 groszy za sztukę. Grzech by było nie kupić, a mogłam jeszcze dziś dobrać :) Nie miałam czasu, bo dziubałąm te moje kwadraty.Teraz nie haftuję, żeby oczu nie męczyć :)

      Usuń
  2. piękne wzory. WYglądają magicznie, koniecznie pochwal się już z konturami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Ten pojedynczy kwadrat z konwaliami ma już kontury. Tylko koraliki we wszystkich brakują. Jutro może dostanę wzór na 3 grupę, a potem zszywanie będzie skomplikowane. Czas pokaże, co wyjdzie.

      Usuń
  3. Prześliczne hafcikowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka. Czekam na kolejny wzorek i mam nadzieję, że już nie będzie określony czas na ich wykonanie.

      Usuń
  4. Fajnie wyglądają te kwadraciki i ciekawe jak wyglądać będą zeszyte.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilką zaczęłam kolejną 5 kwadratów i znowu się nie wygrzebię. Jak zszyte widać w załączonych linkach stron Olgi.
      Ciepło się przyda, bo w mieszkaniu marznę <3 Serdeczności <3

      Usuń